Gå til innhold

Hvor ofte spiser deres 3 nd gammle babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutthar spist hver 2 time siden han ble født. Jeg syns det er fryktelig ofte, og merker nå at jeg begynner å bli sliten av det. Unntaket er om natten. heldigvis. Han legges syv. Får påfyll i elleve tiden og sover igjen til 5-6 tiden. Han rekker som regel ikke å soe så lenge om genege heller fordi det er så kort tid mellom måltidene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min spiser ca så ofte han også.. Synes ikke det er noe problem..

Skrevet

samme her! som regel 2timer mellom! og avogtil 3! men har funnet ut at beste nå er å gi mat når han våkner, la han være våken i 2timer, så gi mat igjen når han skal legge seg! da kan han sove 2 timer!!

Skrevet

Her også!

Poden spiser annenhver time eller oftere på dagen. Har slått meg til ro med det nå, for jeg ser at han sover lenge på natta uten mat. Ikke så lenge til grøtstart heller. Dessuten er det kos synes jeg...

Skrevet

Ca 2,5 timer, men oftere nå i varmen. Hun sover hele natten med bare en amming så jeg føler jeg må fylle henne opp i løpet av dagen:) Koser oss masse med ammingen og om jeg absolutt skal noe så gir jeg henne bare litt ekstra mm på flaske, da holder hun gjerne ut 3-4 timer.

Skrevet

Ca hver 3. time, også om natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...