titti*mamma*i*februar11 Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hadde ikm tirs 24.06 og ennå er det ingen tegn til at TR skal dukke opp. Tok g-test igjen idag, negativ. Irriterer meg at tanta ikke dukker opp sånn at vi kunne begynt på neste pp - istede går vi her i uvisse. Jeg har vært litt kvalm den siste uka i korte perioder - kommet plutselig og forsvunnet etter ca 10 min - og litt murr i korsryggen noen dager, sånn som jeg også pleier å ha før tanta kommer. Ingen ømme pupper (noe jeg også pleier å ha før tanta)... Så hvor lenge skal jeg gå å vente da? Har de siste 2 årene hatt en stabil syklus på ca 28-29 dager. Hvor lenge skal jeg vente før jeg gjør noe? Er det noen som har opplevd at g tester er negative såpass mange dager etter ikm men fortsatt har vært gravide? Er det noen tester som er mer sensitive enn andre? kan en lege påvise noe når g tester ikke gjør det?? Noen som vet??
*shehasmyheart* Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Hei:) Har ikke opplevd det selv. Men en veninne tok flere grav-tester som ble negative. Men mensen kom jo aldri, og hun følte det var noe anderledes i magen. Gikk til legen, og joda. Hun var gravid:) Og det var nok snakk om noen uker med negative tester. Så noen tester positiv litt senere enn andre. Så alt er mulig. Men frustrerende å gå sånn å lure. Lykke til ihvertfall:)
07&10&13? Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 jeg fikk ikke positivt resultat før den 7. dagen over... så du kan jo være så heldig at det er en liten spire der så lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 har også hørt om flere her inne som tester positivt etter mange dage rover IKM. Men du kan jo ta deg en tur til lege om du ikke orker og vente lenger, eller skal på ferie og vil vite svar før vinflasken pakkes ned:) Håper virkelig du får det resultatdu ønsker, selv om det vil ta noen dager:) Kroppen vår kan være underfundig, egget kan ha brukt flere dager på reisen ned til sin lune hule.....*tvi tvi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå