blirjegsnartmamma Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 11 dager siden jeg sluttet på pergo nå.. Trippel runde denne gangen - siste sjans egentlig før vi må mer drastisk til verks.. Altså, jeg vet også at det er altfor tidlig å merke noe allerede, men jeg er så kvalm at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Siden lørdag har jeg spist 4 tørre rundstykker og en skje med stekt ris... drikker masse vann, og litt cola.. Jeg får det ikke til å stemme! Var ute på byen om fredagen, men det skulle jo være tidenes fyllesyke å fremdeles være dårlig idag da.. 3 dager etter liksom. Stakkars mannen min, igår laget han middag - det eneste jeg kunne tenke meg - stekt ris.. Også orket jeg ikke mer enn 1 skje - såvidt - og da pirket jeg så jeg bare fikk ris! Litt senere på kvelden luktet det grillmat over hele nabolaget, deilige koteletter hos naboen - men tanken på å spise en satte hele magen i revers. ååååå....
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Åh, så spennende!! Kanskje det er en liten spire i magen din? Jeg krysser fingrene for deg! klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 huff sånn blir jeg også av pergo.. håper dere klarer det denne gangen... så slipper du flere kurer
Going strong Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Du har tatt en dose pergo til:) Kunne du kjenne annet enn denne kvalmen eller?Vondt i livmoren/eggstokken eller noe sånt?
blirjegsnartmamma Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2009 Stakk litt idag.. Nok til at jeg tenkte over det, men ikke mer enn kanskje 5 min.. Men, nå er kvalmen over og jeg har spist pølser.. Så det var sikkert bare solstikk eller noe
Going strong Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Solstikk ja Stikkningene trenger ikke å vare så lenge og være så ofte.Syndes det høres veldig spennende ut:) Du får holde oss oppdatert;) Kos deg masse i solen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå