Gå til innhold

Jeg er så kvalm! *syte*

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 dager siden jeg sluttet på pergo nå..

Trippel runde denne gangen - siste sjans egentlig før vi må mer drastisk til verks..

Altså, jeg vet også at det er altfor tidlig å merke noe allerede, men jeg er så kvalm at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!

Siden lørdag har jeg spist 4 tørre rundstykker og en skje med stekt ris... drikker masse vann, og litt cola..

Jeg får det ikke til å stemme!

Var ute på byen om fredagen, men det skulle jo være tidenes fyllesyke å fremdeles være dårlig idag da.. 3 dager etter liksom.

Stakkars mannen min, igår laget han middag - det eneste jeg kunne tenke meg - stekt ris.. Også orket jeg ikke mer enn 1 skje - såvidt - og da pirket jeg så jeg bare fikk ris!

Litt senere på kvelden luktet det grillmat over hele nabolaget, deilige koteletter hos naboen - men tanken på å spise en satte hele magen i revers.

ååååå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så spennende!! :) Kanskje det er en liten spire i magen din? Jeg krysser fingrene for deg! :)

klem

Skrevet

huff sånn blir jeg også av pergo..

håper dere klarer det denne gangen... så slipper du flere kurer :)

Skrevet

Du har tatt en dose pergo til:) Kunne du kjenne annet enn denne kvalmen eller?Vondt i livmoren/eggstokken eller noe sånt?

Skrevet

Stakk litt idag..

Nok til at jeg tenkte over det, men ikke mer enn kanskje 5 min..

Men, nå er kvalmen over og jeg har spist pølser.. Så det var sikkert bare solstikk eller noe :)

Skrevet

Solstikk ja :D

Stikkningene trenger ikke å vare så lenge og være så ofte.Syndes det høres veldig spennende ut:)

Du får holde oss oppdatert;)

Kos deg masse i solen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...