Gå til innhold

Er det mange her som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bilstolen i kjøreretning?

Ikke at krangleinnlegg, bare lurer.

Vi har hele tiden hatt det bakovervendt, men lille haater å kjøre bil når han sitter den veien. Alle vi snakker med reagerer på at vi har setet den veien. Trodde det var en selvfølge jeg.. det høres jo ut som det her inne på dib ;-)

Så nå hvor mange har setet i kjøreretning og hvorfor har dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har setet bakovervendt (snart2 år), og kommer til å fortsette med det så lenge som mulig. Det er jo tross alt anbefalt å ha setet bakovervendt til de er min. 3 år gamle. Men gutten vår syns det er ok da! Kjører relativt lite bil, da vi bor i gangavstand til barnehagen. Skjønner at noen har setet fremovervendt hvis barna blir lett bilsyk, men ikke ellers.

Skrevet

Junior er 20 mnd og vi har hatt bilsetet mot kjøreretningen helt frem til for et par mnd siden. Da begynte han å kaste opp selv på korte kjøreturer. Vi prøvde veldig mye for at han skulle slippe å bli dårlig, men ingenting hjalp. Nå har vi snudd setet og han har ikke kastet opp en eneste gang siden og han virker veldig mye mer fornøyd i bilen.

Skrevet

Vi snudde setet forover da hun var 14 mnd pga at vi har så liten bil at det ikke er plass til å ha henne forover. Hun liker jo selvsagt mye bedre å sitte forover, men jeg liker det ikke. Vi er på utkikk etter nye bil slik at vi kan sette henne bakovervendt igjen. Er jo sikrest det!!!

Skrevet

Hva slags bil har dere? Vi har også liten bil. citroen c3. Og vi får plass til å ha setet bakovervendt, så lenge det ikke er en lang person som sitter foran :). Tror du ikke det blir vanskeligere å snu det igjen, når hun først er blitt vant til noe annet?

Skal kjøre ganske langt med lille alene i sommer, og vurderer å snu han på den turen. Ettersom han alltid begynner å hylskrike når jeg kjører alene med han. Men er redd for at det blir enda verre når vi snur det tilbake igjen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...