Trilletrill Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Ofte så pulserer magen min..det er den beste måten å forklare det på. Er det babyen som hikker eller hva? Da hikker den raskt! Liker ikke helt denne følelsen for di det skjer til tider ganske ofte...også stopper det av seg selv. Noen ide` om hva det kan være? Er snart 36 uker på vei.
Rugekassa til nurket Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Tipper det er det samme som jeg har opplevd enkelte ganger. Noen mener barnet får "frysninger" når det tisser. Ikke vet jeg,men ufarlig er det ihvertfall. Hikke er det ikke, for det er regelmessig, med lengre pauser.
~ spiren ~ Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har også hørt at når magen "rister" så er det babyen som tisser.. Var litt bekymret selv, før jeg fikk denne forklaringen.
tittentei... Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Ja,det er hikke:) Jeg kjente det når vi tok ultralyd også.Da så vi den lille hikke i magen når jeg kjente det.:)Føles som en puls som slår.Kjente det litt på en annen måte med andre mann pga hvordan han og morkaken lå.Nå kjenner jeg babyen helt ned til under bukselinningen.Jeg er 32 uker på vei.Mange ganger irriterer jeg meg over hikkingen pga det er litt ekkelt.Kjenner ut som puls som slår i magen.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Jeg kjenner babyene hikke og riste innimellom - noe som skal tilsi tissing. MEN , jeg kjenner også denne pulseringen, som er anderledes enn når de hikker eller skjelver.. akkurat som om jeg kjenner på en arm eller noe som beveger seg rytmisk for å klø seg i hodet eller noe Men aner ikke hva det er...Raskere rytme enn ved hikking, og tregere enn ved skjelving.
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har også slik pulsering av og til, og det er ikke hikking. Hikkene har lengre mellomrom og er kvikkere i "slagene", på en måte.. Aner ikke hva denne pulseringen er for noe, men siden vi er flere som merker det samme er det vel helt normalt. Hadde vært artig å visst hva det var da!
tittentei... Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Jeg syntes også det var rart pga det var får raskt til og være hikke.Men det var hikke.Det pulserte,hikket så fort .Hikkene hadde ikke lange mellomrom.Det gikk i ett.Så jeg syntes også det var rart,helt til jeg så den lille hikke i magen.Men er iallefal normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå