bamaly Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg var paa toalettet, tisset, torket fint, og naar jeg gikk ut paa kjokkenet foltes det som at en boble rok, og jeg ble litt vaat. Ikke saa mye, men en liten sjask. Det luktet ikke som urin. Jeg er litt forvirret. Kan det vaere forstervann? Har tatt paa et bind for aa se om det kommer mere. Tenkte kanksje aa ringe foden og sporre. Har ogsaa hatt sex tidligere i kveld, men det er fire timer siden.. Noen som kan synse litt?
jordbærsmak Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Hei! Hvor lenge er du på vei? Jeg har det samme problemet, av og til rett etter jeg har tisset og tørket...Jeg er 34uker. Jeg tror det er urinen som kommer, det er gulaktig...men lukter ikke det:( Noen ganger kan det komme ganske mye...Leste at det kan være på grunn av nedpress, men er ikke sikker hva det er...
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg opplevde dette for 1,5 uker siden. Jeg kjente jeg begynte å bli fuktig, og gikk på do. Da sildret det ganske lenge. For å være sikker på at det ikke var urin, holdt jeg foran urinrøret. Det fortsatte å silde, uten at "strålen" endret retning. Ikke luktet det urin, og det var blankt. Jeg tror jeg har hatt såkalt falsk fostervann. Eller som de sa inne på føden, at av og til så oppstår det blærer av fostervann i mellom fosterhinnene, og at disse kan sprekke. Det betyr ikke at fødsel er i gang, og man skal visst nok ikke ha økt infeksjonsfare. Men uansett så bør man dra innn til sjekk. Det kan også være at fosterhinnen har sprukket høyt oppe, og at det av den grunn har kommet lite fostervann.
Hame ble født Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Hei! Du bør ta på deg ny bind. Går rundt huset og sitt og gå rund huset igjen og sitt. se om renner mer vann hvis JA da er det helt sikkert at vann ditt har gått. Foster vann lunkter vondt syns jeg(manns sæd celler) Lykke til
bamaly Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2009 takk for svar! Jeg ringte inn til ahus og var paa en sjekk dagen etter, men det var ikke vannavgang. Dette synes jeg var helt fint, det var liksom ikke saann jeg ville at fodselen skulle starte:P Hun kunne jo selvsagt ikke svare paa hva det kunne vaere, men jeg synes dere har gjort meg litt klokere:) De maalte masse paa babyen og han var saa glad! Han rulle og sparka og dansa og viste skikkelig hvor godt han hadde det inni der baade paa ultralyd og naar de skulle sjekke fosterlyden (over en halv time). Dessuten mente hun at han var oppe i rundt 3500 gram! Er 37 + 6 i dag. Var slitsomt aa dra paa sjekk (langt unna) og en slitsom natt, men det ble en veldig positiv opplevelse!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 jeg oxo har merket det. etter jeg har vært på do og tørket meg, så reiser meg, så merker jeg at jeg blir litt våt i trusa :-/ Har tenkt litt på om det kan være lekasje på fostervann, men er usikker. kommer lite om gangen.. men har hatt det slik siden ca uke 28, er nå i uke 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå