LillyMy+1<3 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Bør man ha flasker i hus før babyen kommer? Har tenkt å amme. Hvilke flasker er isåfall til å anbefale? Skal kjøpe av ei venninne en avent brystpumpe, har det noe å si i forhold til de evnt. flaskene vi kjøper inn?
erteposen + 4 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Avent sine flasker passer i alle fall til pumpa, men en kan jo tømme over. Jeg har planer om å amme, men av og til trenger en mme i starten eller en har såpass mye overskuddsmelk at en må pumpe litt for å lette på trykket. En kan håndmelke, noe jeg synes var umulig i starten for puppene var så harde, eller bruke en pumpe. Greit å ha no å pumpe i og så fryse melken til senere. En trenger ikke flasker på forhånd, og det er enkelt å få tak i. Jeg har 3 klar, men så venter jeg tvillinger som ofte trenger mme i starten. Jeg har brukt avent sine før. Manger sverger til dr. browns. En må nesten prøve seg litt frem.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 det er bare avent sine flasker som passer til avent sin b.pumpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå