Venter på lite knøtt : ) Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Hvor mange dager på rad tester dere positivt på eggløsning? Vil testen slå ut positivt helt til egget er sluppet, eller slår den ut positivt litt etter også? Har testet positivt to dager på rad nå. Er det vanlig? : )
*shehasmyheart* Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Hei:) Jeg er ikke den rette til å svare på dette. Men mente jeg leste på pakningsvedlegget at: Når testen var positiv, så trengte en ikke teste mer denne perioden. Jeg stoppet når den var positiv jeg? Daiste jeg jo at vi var i den rette perioden;) Så no svar til deg ble det¨jammen ikke;)
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 Hehe Men takk likevel.
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Du tester gjerne positivt 2 dager på rad, og EL vil da komme etter det. Så når du får positiv test er det bare å hoppe i høyet, å gjerne fortsette med å ha sex noen dager Ettersom testen viser positivt før EL kommer! Håper dette hjalp litt Uansett får du ha masse lykke til
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Det er vanlig og teste positivt to dager på rad, mens noen bare tester det en dag. Hørt om noen som også tester positivt bare noen timer:/ Noen tar test frem til den er nagativ for å vite sikkert at nå har egget sluppet. Ikke alle ar menn hjemme, eller som synes at for mye "pliktsex" er helt topp......hehe. Lykke til iallfall:)
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2009 Tusen takk : ) Testet positivt både lørdag og søndag. (og har ikke test til å teste i dag), så da satser jeg på at eggløsningen er over nå da : ) Hadde sex fredag og i går. Vet ikke om vi gidder i dag ; ) Lykke til til dere andre også!
J -76 Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Heisann jeg tester som regel positivt i 2 dager, så negativ. Tvi tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå