lip smacker Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Ser det er en del som skriver at Matheo er femi navn,personlig synest jeg ikke det i det hele tatt...Er dette et typisk hat eller elsk navn? Hva mener du?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg tror dette er et navn man enten synes er tøft, eller veldig stygt. Jeg liker det hvis man skriver Mateo uten H. Kunne aldri kalt mitt eget barn det, men synes det er tøft! Måtte smake og tygge lenge på det etter jeg hørte det første gang, men nå synes jeg det er fint.
erteposen + 4 Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Jeg synes vel at det er jålete og feminint på en mann, og jeg liker ingen navn i den genren.
Vipsenmamma Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Jålete - litt latino-lover - og det er tøft eller fint.
smokenose Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Jeg synes det er fint. Jeg tenker det er et navn som passer veldig godt til personen som får det, uansett om han er barsk eller ikke.
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Veldig latino-lover, ja.. Pluss ganske feminint. Liker ikke -theo delen heller.
Sesilia Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Elsk, elsk, elsk!!! Men det gjør dessverre ikke mannen min ;P - Ikke enda i alle fall Jeg ser at noen kan kalle det feminint, slik som Noah, men synes det er så vakkert og tøft på en gang! Liker det virkleig godt!! (Hadde jeg fått viljen min, hadde sønnen min hett Noah Matheo!
lip smacker Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2009 Noah feminint???? Vil påstå at det er mandig jeg da! Noah Matheo er kjempe fint!!!
Sesilia Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Jeg synes også det er mandig, men veldig mange jeg kjenner synes ikke det...
Stolt tvillingmor Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Ser ikke for meg verken rørlegger Matheo Hansen - eller siv.ing. Matheo Larsen, for å si det sånn. Dette er et navn som er ille på en baby, og grusomt på en voksen mann - synes jeg, da - og så er det selvsagt lov å være uenig i det. Jeg tilhører nok de som synes dette blir i overkant feminint, men det viktigste er jo at dere liker det. Lykke til med navnevalget!
Cornelianelia Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 Smaken er som baken.... Jeg liker ikke navn som Matheo. Jeg liker best navn som klinger norsk. De må ikke nødvendigvis ha norrønt opphav, men jeg liker navn som høres norske ut. Matheo høres ut som en slesk spanjol. I kombinasjon med et typisk norsk etternavn høres det bare rart ut. Matheo Henriksen, Matheo Haug, Matheo Berg.... Blir bare merkelig og harry. Og jeg skal innrømme at jeg med en gang tenker at de som velger navn som Matheo er unge foreldre. Jeg tipper at du er under 30 du som vil bruke Matheo. Har jeg rett???
Eva_81 Skrevet 3. juli 2009 #12 Skrevet 3. juli 2009 Liker det virkelig ikke! Ser for meg en slesk, femi mann med gullenker.
ma-85 Skrevet 5. juli 2009 #13 Skrevet 5. juli 2009 Jeg synes også det er jålete, femi og "latino-lover"-aktig desverre. Liker ikke den typen navn.
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #14 Skrevet 5. juli 2009 Vinterstjerne; utifra profilen hennes å dømme, er hun 30 i år.
Izelin Skrevet 6. juli 2009 #16 Skrevet 6. juli 2009 Matheo.. Jeg liker det veldig godt.. som 24-åring, vel og merke.. Det som synes det blir for femi, er vel kanskje i hovedsak generasjonen over meg da? Jeg tror at om 10 - 15 år er dette navnet like vanlig som Ola, Lars og Kristian er idag:) Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå