Tuddeli Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Så vannvittig sjarmerende når leggene bare fortsetter ut i føttene synes jeg! Hva skal man vel med ankler? Flere som har mye ødem i beina? Når fikk dere det? Jeg er i uke 37 nå og siste uka har det bare blitt værre og værre, sukk. Varmen hjelper vel ikke akkurat...
__sommerbaby09__ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 hei jeg sliter med det samme problemet, hjelper å sitte i badekaret med kaldt vann.. og beina høyt....
Tea1 Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hei jeg er bare i uke 30,og har føtter som bigfoot allerede.Blir vel ekstra nå i varmen.Står hele dag på jobb,så vurderer å redusere arbeidstiden.
2prinsesserogbim Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Er 30+5 og har 2 i ødem... Verker sånn i føttene i denne varmen.. De eser ut:(
AdrenaLine Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Her er det låra rett i skoene som mannen min sier Er i uke 38 nå. Det kom først når tropevarmen satte inn. I tillegg har jeg mistet følelsen i noen av fingerne (kommer og går) og i går hadde jeg synsforstyrrelser de luxe. Ikke noe særlig.
lilliz84 Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 føttene mine ser ikke ut!! de er enorme,ingenting som hjelper egentlig. Får ikke på meg noen sko,bare slippersene..hehe
lini57 Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 har fått vann i føttene etter varmen skrudde seg på for fulgt, skikkelig lekkert:) He he.. Men det må nå skje noe snart tenker jeg, 1 dag på overtid i dag
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 Jepp, er mye her også, ikke ekstremt mye, men slik at slippers og sko overhode ikke passer og sandalene så vidt går på når borrelåsen er helt ytterst, selv da blir det merke. Har ødem i hele kroppen jeg da. F.eks sitter merker etter sengetøy igjen på kroppen min i 2-3 timer etter jeg står opp :-/ Begynte med vann i kroppen i uke 23-24, hadde 2 i ødem i uke 28 og det har kommet mye mer siste dagene, gått opp 3-4 kilo siste dagene.
GuttNr.2 Skrevet 29. juni 2009 #10 Skrevet 29. juni 2009 Jeg forandret fasong over natta. Dro til Tyskland i bryllup fredag og våknet lørdag da bryllupet var og fikk ikke på meg skoa, smykke eller klokke, måtte gå barbeint!!! Etter det har det bare blitt verre og verre og nå har jeg vokst ut av alle skoa mine, det eneste som passer er sandalene til samboeren, lekkert!!!!! Har også problemer med hende og fingre og har problemer med så enkle ting som å pusse tenna... Uke 35 nå, lurer på hvor det skal ende...
_Lotus_ Skrevet 29. juni 2009 #11 Skrevet 29. juni 2009 Samme her, det begynte når varmen kom ja. Det ser jo helt sprøtt ut, og vondt gjør det også. Vi får bare be disse mannfolka om fotmassasje, gjerne med eis-gel (fås kjøpt på apoteket), det hjelper veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå