Gå til innhold

hun tar ikke flasken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt fortvilet nå. har ikke nok melk til jenta mi om kvelden, og har de siste tre fire nettene gitt henne tilegg.

fra å sove veldig lett og vokne mange ganger om natten, sover hun kjempetungt, og vikner bare en eller to ganger.

men så i går ville hun plutselig ikke ta flasken lenger, og våknet selvfølgelig klokken ett i natt og så og si hver time etter det.

i kveld greide jeg å lure i henne litt, men det var litt av en kamp, hun vil ikke ha flaske lenger.

hun er to mnd gammel. trist at hun sovner uten å være skikkelig mett, for da blir ikke natten noe god for henne!

noen som har noen tips til å få henne til å drikke av flaske igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mett må hun jo bli - best for både henne og deg det! Kanskje mitt "triks" kan prøves -

Jeg har kombinert pupp og flaske siden knøtten var 3 mndr, og drikker fint av flaska. Men innimellom er det akkurat som han glemmer hva han skal med flaskesmokken når den tilbys - og da vrir han seg unna og vil ikke ha. Når dette skjer lar jeg ham få puppen littegranne først - da kommer sugerefleksen i gang - og så bare smetter jeg inn flaska - og han fortsetter uten problemer.

Lykke til, håper du finner noe som funker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...