allegodetingertre<3 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 er litt fortvilet nå. har ikke nok melk til jenta mi om kvelden, og har de siste tre fire nettene gitt henne tilegg. fra å sove veldig lett og vokne mange ganger om natten, sover hun kjempetungt, og vikner bare en eller to ganger. men så i går ville hun plutselig ikke ta flasken lenger, og våknet selvfølgelig klokken ett i natt og så og si hver time etter det. i kveld greide jeg å lure i henne litt, men det var litt av en kamp, hun vil ikke ha flaske lenger. hun er to mnd gammel. trist at hun sovner uten å være skikkelig mett, for da blir ikke natten noe god for henne! noen som har noen tips til å få henne til å drikke av flaske igjen?
bønni Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Mett må hun jo bli - best for både henne og deg det! Kanskje mitt "triks" kan prøves - Jeg har kombinert pupp og flaske siden knøtten var 3 mndr, og drikker fint av flaska. Men innimellom er det akkurat som han glemmer hva han skal med flaskesmokken når den tilbys - og da vrir han seg unna og vil ikke ha. Når dette skjer lar jeg ham få puppen littegranne først - da kommer sugerefleksen i gang - og så bare smetter jeg inn flaska - og han fortsetter uten problemer. Lykke til, håper du finner noe som funker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå