malin85 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Nå har jeg hatt mens lignende kramper i magen i over en uke og ømme bryster i 4 dager el no og skulle ha hatt mens for ca 4 dager siden, men den har ikke kommet. Trodd den skulle komme lenge nå med tanke på krampene i magen og de ømme brystene. Men den kommer vel sikkert snart, synes det bare er så rart att den ikke har kommet enda, siden jeg har hatt mens smerter i over en uke og ømme bryster så mange dager.
malin85 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 har tenkt til det hvis jeg ikke får den iløpe av ett par dager nå. men synes det er skummelt og teste jeg. Blir så veldig skuffet hvis den er nagativ oxo har vi prøvd ganske lenge så jeg tenker att mensen er bare litt sen som det hender den er. men har aldri hatt mens smerter og sånn så lenge før jeg får den får da.
Blomsterpiken og tullene Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Første gang jeg var gravid gikk jeg 5 dager over IKM før jeg fikk positiv test. Da testet jeg fra og med IKM. Så det kan hende du er gravid altså Krysser fingrene for at det er din tur!!
malin85 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2009 tusen takk. hadde blitt overlykkelig hvis jeg var gravid nå. Da hadde jeg blitt den lukkeligste jenta i verden tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå