Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått en helt frisk liten gutt, som er UTROLIG nydelig og veldig snill.....sover fra 00.30 til 0700 HVER natt!! ( i 9 netter da, siden han er 9 dager!!) Fødselen var HELT perfect!! Vannet gikk 3, vi tok oss god tid, kjørte til sykehuset, fikk rier, kom på sykehuset 5, tok en deili dusj....satt med rennende vann sammen med samboeren som maserte meg litt...lo og kosa oss og gleda oss sammen...fikk sterkere rier, begynnte å bli vondt ca da...hadde ikke noe åpning (2 cm) så de trodde det kom til og ta lang tid, fikk epidural i halv 7 tiden, riene var ikke så vonde lengre.... hadde det slik til 08.30...helt ok, lo fortsatt og jabba som en foss med far og jordmødre og en triveli legedame som kom innom (hadde god tid) 08.40 var gutten (som hadde vært jente på 5 FEM ultralyder) Han var 3300 ikke skrukkete eller blå, hadde heller ikke dette fettet på seg, skreik med en gang han var sulten og jeg hadde melk en time etter fødsel (gikk 5 dager over termin). De måtte sy litt, klippte llitt (ikke noe å grue seg til!!) Kjenner det ikke, HELLT fakta!! Allerede mens de sydde og vi kosa med baby sa jeg at DETTE GJØR JEG GJÆRNE EN GANG TIL!!! Kubbe gjort det om 14 dager HELT fakta....vondt er det, men ALLE klarer å ha d vondt i 3-4 timer`!! Kunne ikke blitt bedre dette...kjenner ikke og har ikje kjennt noe til stingene, gått lange turer samme dagen som vi kom hjem fra sykehuset og pappan fixer biffen kjempebra, jeg har vært ute å shopping 2 ganger allerede, gjort ærand osv!! MEN ENN at de kunne ta feil FEM ganger da 4 forskjellige leger også!!! Å overse dette ballestellet er jo en katastrofe... men de hadde en forklaring da.... han er så tynn, har ikke den babymagen så alt har ligget langs magen, og han har hatt bena samlet som en krøll hele svangerskapet.... men jeg elsker gutten, spiller INGEN rolle hva som kommer....har ingen fra før heller... men hadde sikkert vært surt om vi hadde 4 gutter og skulle få en jente....så kom en gutt til... eller, nei jeg veit ikke, men HAN ER SÅ NYDELIG, er verdens lykkeligste, gleder meg allerede til å oppleve dette en gang til, så d blir ikke lenge til!! Ubeskriveli kjærlighet jeg ikke trodde kunne bli s sterk!! Til alle dere som venter: GLED DERE TIL RESTEN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, det er jo ganske utrolig at de kan ta feil så mange ganger!!

Men lykken er jo like stor ja, gratulerer så mye =)

(Har kanskje blitt noen handleturer i all hast nå da eller?!)

Kos dere :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten! Godt å høre at fødselen var en god opplevelse :) Kan jeg spørre når i svangerskapet du har hatt UL? Jeg var på siste UL i uke 36 som igjen viste jente. Er spent på å se om det stemmer :)

Skrevet

Utrolig å høre at de tok sånn feil på U/L. Fortalte legen min at de sa gutt på U/L og da sa han: Ja enten blir det gutt eller så vet man ikke; underforstått at man bare kan si at det blir gutt når kjønnsorganet er helt tydelig. Din historie bekrefter jo kommentaren hans;)

Skrevet

Gratulere med gutten og en flott opplevelse..

Ja, jeg er en av dem som har fåt feil kjønn på UL 5 ganger.. Da vi skulle ha minstemann for 2 år siden fikk vi vite at vi ventet jente 5 ganger..

Skrevet

Hei og gratulere så masse med prinsen! :-)

Vet også om ei som hadde fått vite jente mange ganger på UL , men ut kom en liten gutt!

Og selv fikk vi vite først gutt, så jente for så gutt igjen på nr. 4, så ingenting er sikkert før babyen er ute! ;-)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Først og fremst GRATULERER med vel overstått fødsel og det som høres ut som en nydelig liten prins!! Men dæggern......nå begynner jeg å lure på om det var litt dumt å kjøpe inn rosa sengeklær og bodyer til babyen:-P Har fått beskjed om jente 3 ganger nå, og bestemte meg for å tro på det etter siste UL. Men nå vet jeg jammen ikke - kanskje kommer det en gutt til? Velkommen er han uansett:-)

Flott å høre om ei så god og smertefri barseltid, nyt den!! :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med baby! :) Flott å høre at du hadde en så fin fødsel! :)

Skrevet

Sitter også nå og lurer på hvilke av de rosa sparkebuksene jeg kan bruke til gutt!! :P blir spennende å se om de har tatt rett på meg da :)

Godt å lese om en enkel fødsel hos førstegangs.. Det trengte jeg!

Lykke til videre... :)

Skrevet

Grattis så mye med gutten din, og FOR en fantastisk flott og ikke minst LETT fødsel du fikk, den skulle jeg gjerne hatt selv hehe;)

Hører jo egentlig ikke til her lenger, men tenkte bare å høre på hvilket sykehus du hadde tatt alle disse fem UL? For det høres jo ganske så utrolig ut, tenker at UL-apparatet deres kan da ikke være særlig godt..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...