Lunita_ Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 det er så innmari varmt i andre etasjen hvor vi har soverom,og lurer på om det går ann å ha på ei vifte på rommet hans på natta? Noan som bruker det?
Cala75 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Ja, faktisk. Vi prøvde det første gang i dag. Han skreik da han ble lagt. Etter at vifta ble bært inn og slått på, så sovna han. Snart 11 mnd gammel.
Lunita_ Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 huff stakars,det er jo så varmt! Skal nok kjøpe en i morgen..veit ji hvor vondt det er å få sove når det er så varmt.. min er snart 10 mnd:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Lillegutt er 8mnd..vi har brukt vifte for er så innmari varmt på hans soverom...opp i 29 grader!!!!!!!!!!!!!! Da har vi også har rullegardinene nede hele dagen.. Vi lurer på å investere i en air condition maskin som vi tar på for å få ned temperaturen før han legges.. Skal ikke være på når han sover..men vet ikke helt...Koster jo litt.. Vifta står på fra han legger seg til han står opp..Den står slik at han ikke får direkte vind på seg men han har fått en liten hoste og litt snue...vet ikke om det kommer fra vifta for jeg er syk selv om dagen:) eller:(
Lunita_ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2009 vi har varmepunpe vi,som vi setter på kjøling,det er kjempe godt.men den står nede så kommer ikke så mye kald luft opp:( tror ikke de blir så forkjøla av vifte,tror jeg.. er jo ikke noe kald trekk når det er så varmt,får bare lufta til å sirkulere litt. skal prøve vifte i natt,så får vi se:) kan sov uten teppe i natt så han var nok varm:)
Litjmora Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Vi har vifte ute i gangen, utenfor soverommene til oss og lillegutt han har ikke blitt syk, men det har mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå