Gå til innhold

Flere som synes det er spennende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå begynt å prøvd igjen etter en exu ifjor. Ønsker så sårt en baby, en liten baby som er vår! Er i 3. pp etter pilleslutt, og har el i disse dager. Jeg synes det er så spennende med all denne prøvingen! Å ha el, å ha masse sex, å vente og vente den lange tiden på IKM, å kjenne etter i magen, å kanskje ha laget en baby... Er det bare jeg som er fascinert av dette?

Hilsen ei som er i el-modus ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har også EL i disse dager (håper hvertfall det, 16 dager siden SA idag)... Masse utflod!

Kjenner igjen den spenningen du skisserer, men frykten for at det skal gå galt (igjen) ligger kontstant i bakhodet!

Vi går i vår 2PP (første MA var en ikke-planlagt graviditet)...håper spiren sitter denne gang! :)

Masse lykke til denne PP (hører du til i uke 28 gjengen??), håper spiren deres sitter...

Klem fra ei som også er i EL-modus... ;)

Skrevet

Spennende og nervepirrende for sure! Er selv mellom EL og ikm og er var for fornemmelser både her og der :-)

Skrevet

Jeg er så vidt innenfor 28-gjengen ja, IKM ca. 12. juli. Så trist å høre at du har hatt en SA og MA, hvor langt var du på vei? Jeg var 10 uker på vei da jeg hadde SA, så ble jeg gravid i første pp etter den som endte i exu etter 5-6 uker. Krysser fingre og tær for at det spirer og gror i denne sommermåneden!! :)

Skrevet

Takk for det du.. :)

MA/BO ble oppdaget i uke 13 i mars, kjempeslag i trynet!

Hadde så 2 prøvefrie sykluser, før spiren satt på første forsøk i juni, mistet i SA 4 dager etter positiv test... :/

Det høres ut som at du og har hatt din del "uflaks" hva graviditet angår, forhåpentligvis sitter spiren for oss begge om ikke så altfor lang tid.. :)

Skrevet

Jaaa!! Det er tredje gangen det skal klaffe! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...