Blomsterpiken og tullene Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Vi har nå begynt å prøvd igjen etter en exu ifjor. Ønsker så sårt en baby, en liten baby som er vår! Er i 3. pp etter pilleslutt, og har el i disse dager. Jeg synes det er så spennende med all denne prøvingen! Å ha el, å ha masse sex, å vente og vente den lange tiden på IKM, å kjenne etter i magen, å kanskje ha laget en baby... Er det bare jeg som er fascinert av dette? Hilsen ei som er i el-modus
♥Axinija♥ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Hehe, har også EL i disse dager (håper hvertfall det, 16 dager siden SA idag)... Masse utflod! Kjenner igjen den spenningen du skisserer, men frykten for at det skal gå galt (igjen) ligger kontstant i bakhodet! Vi går i vår 2PP (første MA var en ikke-planlagt graviditet)...håper spiren sitter denne gang! Masse lykke til denne PP (hører du til i uke 28 gjengen??), håper spiren deres sitter... Klem fra ei som også er i EL-modus...
2010 Mammaen Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Spennende og nervepirrende for sure! Er selv mellom EL og ikm og er var for fornemmelser både her og der :-)
Blomsterpiken og tullene Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er så vidt innenfor 28-gjengen ja, IKM ca. 12. juli. Så trist å høre at du har hatt en SA og MA, hvor langt var du på vei? Jeg var 10 uker på vei da jeg hadde SA, så ble jeg gravid i første pp etter den som endte i exu etter 5-6 uker. Krysser fingre og tær for at det spirer og gror i denne sommermåneden!!
♥Axinija♥ Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Takk for det du.. MA/BO ble oppdaget i uke 13 i mars, kjempeslag i trynet! Hadde så 2 prøvefrie sykluser, før spiren satt på første forsøk i juni, mistet i SA 4 dager etter positiv test... :/ Det høres ut som at du og har hatt din del "uflaks" hva graviditet angår, forhåpentligvis sitter spiren for oss begge om ikke så altfor lang tid..
Blomsterpiken og tullene Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2009 Jaaa!! Det er tredje gangen det skal klaffe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå