Becky333 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Nå holder leiligheten vår 29 grader... tenker i retning overoppheting osv. på lille nøstet.... er det noen som vet noe om dette?? Hun har drukket godt med melk (får flaske) og også drukket vann, ga henne et tildels avkjølende bad før leggetid... føler at jeg trenger noen beroligende ord... bekymret.
WPW Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Dytter litt for deg jeg. Lurer på det samme, men har det "bare" 25-26 grader varmt hos oss:oP Syns også det er ekkelt, så imorgen kjøper vi vifte. Han sover uten body, men er likevel svett stakars..
♥♥♥ Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 kjent problemstilling. vi har vært på hytta i helga, og der hadde vi vifte. kommer nok til å bruke det hjemme og. snuppis sover med body. har helseteppe hengende over kanten på vognbagen, slik at det ikke dekker henne så mye til. i natt har vi sovet hos foreldrene mine. soverom i 2. etg. putetrekket som jeg bruker i bagen for å skåne lakenet var helt fuktig av svette. stakkars lille jenta mi...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Det går nok heeelt fint skal du se- husk at det vokser opp mange friske, sunne barn i tropiske strøk også Et friskt barn vil drikke melk hvis det er tørst, så hvis du tilbyr henne flaska ofte blir hun ikke dehydrert. Følg med på om hun har gode, våte tissebleier. Ha på minst mulig klær, og dropp lua hvis hun skal ligge i vognen ute, såfremt det ikke blåser veldig da selvsagt (lue kan lett føre til at babyen blir altfor varm i denne heten)
Gjest Tale30 Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 ... men ha på en lett lue når babyen tas opp av vognen dersom det er i solen.. ikke bra å få sol rett på hodebunnen.. Et sånt tynt skaut er bra
babygullz <3 vilde Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Mini her har solhatt på seg ute, og bleie. Ikke noe mer. Sover i bleia også, både i vognen og i sengen om natten... Smører GODT med solkrem, og passer på at hun ikke sitter direkte i sola(har både strandtelt og plaskebasseng med skygge på!) og gir henne masse vann å drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå