RockMyWorld Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Noen som kjenner til denne fargen? Skulle ha hvitt hus og så kom mannen hjem med denne!!!! Skal være mot hvite karmer... Er redd en skal virke veldig rosa
ApriIbaby Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Naboen har makt med denne farger og den ser rosa ut i under en del lysforhold ser huset lysrosa ut. Flere her har faktisk kommentert at fargen forandrere seg veldig mellom hvit, gul og rosa.
erteposen + 4 Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hva er fargekoden? Står det R bak tallene? Jeg trodde i alle fall at lys antikk hadde mer et lite grønnskjær, og det er vel en av de fargene en anbefaler for de som ikke liker rosaskjær.
RockMyWorld Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 Huff, er livredd rosa. Fargekoden er 1006-Y26R 0343.... Mon tro om det er noe jeg kan blande i så den blir mindre rosa....
ApriIbaby Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 det betyr vel at fargen som er blandet i er gul med 26% rød...så da er det jo ikke unerlig at det blir litt rosaaktig i rett lys
RockMyWorld Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2009 I see.... men er det noe jeg kan få blandet i for å få den annerledes????? Ringte byggvarehuset og de sa det ikke var noe problem å blande i flere farger, men hva skal blandes i for at det ikke skal være rosa!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå