Gå til innhold

Jenta mi kaster opp! :-(

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved flere situasjoner kommer så og si all maten opp igjen... Hun kaster opp når hun har forspist seg, så jeg prøver med smokk når jeg tror hun er ferdig å spise... Merker at hun er ferdig når hun suger seg fast i puppen, suger 3 ganger og skriker mens hun spytter ut melka! Når dette gjentar seg anser jeg henne som ferdig-spist! ;-) Men har opplevd flere ganger at hun kaster opp når hun får smokken i munn! Denne samme smokken har også ved erfaring roet henne, så jeg blir en smule forvirret! Hun kaster også opp noen ganger ved magesmerter!

Og det er som sagt MYE som kommer! Hun gulper også etter mat noen ganger...

Jeg liker ikke dette, selv om hun spiser bra kort tid etter oppkast...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er forresten 12 dager... ;-)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Dette har begge mine jenter gjort. Nummer en var helt ekstrem, og kastet opp så det fløy over stuebordet!

Babyer har ikke alltid helt utviklet lukkerefleks, og blir det for mye nedi der kommer innimellom alt opp igjen. HS beroliget meg med at det var helt vanlig, det gir seg som regel når de blir litt større og det ser ut som mer melk enn det er=)

Hvis det skjer hver gang hun spiser bør du jo kontakte lege, men det er nok ikke noe krise om det bare er en gang i blandt. Jenta mi er 1 mnd nå og har ikke kastet opp siste uken...

Skrevet

Oki! Godt å høre! Takk, Sauen! :-D Skal jo uansett til HS i morgen, så får høre mer med henne...

Skrevet

Pike27: Det er som å lese om mi tulle. Har vært småbekymra selv. Hun er 10 dager i dag, og har kastet opp ca.1 gang i døgnet siden melkeproduksjonen min kom i gang. Det kommer mye!

Jeg har snakket med både barsel på Ahus og helsestasjonen om dette, og ja, det er visst ganske vanlig.Håper virkelig det gir seg snart likevel, er ikke en god følelse, og jeg får litt angst rundt hele ammestunden, når jeg vet at dette skjer nå og da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...