Gå til innhold

Hvor lenge vasker dere klær i neutral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller annet babyvennlig vaskemiddel? Det lukter tran av de fleste klærne, og tanken slår meg at det hadde vært greit å vaske det bort med omo eller noe annet som tar lukten litt ;-) Men bebisen er bare 4,5 mnd, så det er kanskje litt tidlig å bytte til vanlig vaskemiddel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri brukt Neutral vi, Blenda Sensitiv går det på her i gården.. Jenta vår er snart 5 måneder.. :)

Skrevet

Kommer ikke til å bruke noe annet. Bruker kun det på egne klær også. Bruker litt av en svakt parfymert tøymykner(comfort sensitive) da, så klærne får litt lukt av den. Men gutten min får ikke tran da, så har ikke det problemet med tranlukt på klærne.

Hva med å spraye litt flekkfjerner på tranflekkene før vask da?

Skrevet

Bruker Blenda sensitive eller neutral om hverandre, til alle i familien bestandig.

Skrevet

Vasker alle klær i neutral eller liknende hele tiden jeg. Det er da vanlig vaskemiddel det?? Du får desverre ikke bort tranlukt fra tøy med annet vaskemiddel heller, det er jeg ganske sikker på. Har prøvd det meste på noen bodyer jeg...men endte opp med å kaste de.

Skrevet

Vanish Oxy Action er tingen for å bli kvitt tranlukta!! Eneste som funker! Ellers har jeg brukt vanlig vaskemiddel hele tida jeg, og det har gått helt fint det også, ikke noe eksem eller utslett her i gården pga det=)

Skrevet

jeg bruker blenda vaksemiddel og comfort sensetiv skyllemiddel..mild for huden og lukter godt:)

Skrevet

Min eldste er åtte år, og vi har hele veien brukt Blenda Sensitive på hans klær, og gjør det fremdeles. Likeså med småttens klær. Han er fem mnd og en halv mnd (får D-vitamindråper, ikke tran).

Skrevet

jeg bruker "ecover" som jeg har kjøpt på helsekosten. Lukter sitronmelisse eller noe i den duren. Er helt uten "farlige" stoffer, også er det økologisk.

Skrevet

Jeg bruker alltid neutral, til babyens og våre klær.

Jeg bruker også alltid smekke når vi gir tran... kjøper billigsmekker på typisk bunnpris eller lignende, bruker de kun når mini skal ha tran, og kaster de etter et par ukers tid UTEN å ha vasket de sammen med andre klær, så ikke det setter seg tran i alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...