Ettervinterkommervår Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Og hvor gammelt er barnet ditt? Må bare vite om vi har prøvd alt
Ceci med snuppe Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jenta vår er 4,5 mnd gammel. Stort sett så blir hun mer fornøyd når hun får se seg selv i speilet eller når vi legger henne på stellebordet. Innimellom putter vi henne i MeiTai'en når hun ikke vil sove, og da sovner hun stort sett etter bare noen minutter. Å bære henne i pappagrepet regner jeg med at dere har prøvd ut mer enn en gang ;-) Når det er sagt så er jenta vår egentlig ganske fornøyd :-) Hun er urolig når hun har en stor rap, fis eller bæsj på gang. Pleier å sette henne opp med ryggen inn mot magen min, og beina i været, sånn at hun sitter fast mellom armen min og magen min på en måte. Da får hun presset beina sine inn mot magen sin, og det pleier å hjelpe på å få presset ut luft eller det som måtte være der inne ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Da jenta vår var så liten, roet hun seg veldig av å bli reivet (dvs å pakke henne stramt inn i et teppe, som en pølse i lompe på en måte, sånn at hun ikke fikk veivet sånn med armer og bein). Reivet henne og bysset litt, og VOILA så var hun i drømmeland på en to tre=)
Ettervinterkommervår Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 Godt tips, men det er kanskje ikke tid for å prøve akkurat det i denne varmen :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Med helseteppe og ingen klær på burde det vel gå kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå