Wera72 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Tok ut spiral i mars og har hatt 2 spontanaborter siden da. En i 5. uke og en i 8. uke, Forrige pp som var rett etter siste SA hadde jeg alle tenkelige symtomer på graviditet men fikk bare mange negative tester og til slutt mens. Kjente jeg var lei av alt styr og bestemte meg for å ikke tenke så mye på evnt. graviditet denne pp. I dag tenkte jeg å teste bare for moro skyld og svei av en billigtest på morgenurin. Det er 5 dager til ikm. Og jammen kom det ikke opp en liten svak strek. Ikke sterk, men synlig for både meg og sambo. Kjenner jeg ikke helt tør å tro at det kan ha klaffet igjen. Har noen av dere erfaringer med billigtester? Har brukt sikkert 40 av dem tidligere men aldri hatt antydning til strek i det hele tatt. Kanskje er jeg faktisk gravid. Har en cb vanlig på lur men den har jeg lyst til å vente med til ut i uka. Grunnen til at jeg testet var foressten at jeg plustelig ble så enormt oppblåst. Magen står ut som en ballong under klærne. Har vanligvis veldig flat mage. Har de to siste dagene også hatt blødende tannkjøtt ved tannpuss. Og før helga syntes jeg plutselig at sambo hadde sinnsykt dårlig ånde.Det har jeg aldri kjent før. Min ånde smakte rå løk. Æsj..I tilegg har jeg vær utrolig opp og ned i humøret. Grein til sykehuset i Aidensfield i går. Og i natt drømte jeg at en venninne kom og gav meg babyskoene fra da hun var liten. Jeg nektet å ta imot og sa jeg ikke var gravid, Men det nyttet ikke, jeg skulle ha dem. Litt vondt i brystvortene også, men ikke mye. Oj...dette innlegget ble langt. Men er bare litt skjelven. Og litt sjokka, Blir spennende å se om det virkelig stemmer og om testene blir sterkere i løpet av uka.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Synes det er veldig hyggelig med litt lange innlegg, særlig når du beskriver tingen så bra:) Du skal rett og slett se at dere er gravide:) Mange her inne har erfaringer med at billig tester er mer sensetive for HcG, så du kan nok si at den er positiv:) Og da er det jo bare og og hvisk frem et lite gratulerer så masse med det:) Hold oss oppdatert på dagene fremover:) Masse lykke til med testing og symtomer.......
Wera72 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 Ja skal holde oppdatering etterhvert. Glemte å si i sted at jeg like før helga plutselig fikk kjempevondt nedentil på en måte. Kanskje var det når egget festet seg. (hvis jeg da er gravid...) Jeg har som sagt ikke sett antydning til strek på billigtester før. Ikke en skyggestrek engang. Det har jeg derimot blitt lurt med på cb 2-3 ganger. Skal prøve å vente nå til tirsdags morgen før jeg tester på nytt. Du Tirilgirl har vel også mistet under tidlige graviditeter? Håper man uansett kan klare å slippe gleden løs hvis det viser seg at man virkelig er gravid. Selv er jeg 37 år og føler at jeg har det litt travelt med å få det til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå