Bigga, Matta og lille banan Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 HAr de siste dagene hatt ett felt rundt navelen på rundt 15-20 cm i diameter som er helt følelsesløst. Kjenner ikke berøring og ikke kulde/varme. Er dette normalt?? Går det over??? er i uke 33 nå. utrolig ekkelt
2 Hærligheter! Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Kanskje du skal rive det huset da..? Kanskje det er for tungt for magen din? ;P Thihi,sorry,måtte bare.. Hva med å ta en tlf til føden bare for å spørre? Kan være noe nerver som er i klem? Uansett så kan nok di svare deg på om dette er noe som er "normalt" eller om det skal sjekkes opp..
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 He he tok laaaaaaaaaang tid før jeg skjønte hva du mente med hus denne varmen altså
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 fikk du vite hva dette var??? har også vært sånn på magen.
Seels Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er også sånn. Synes det er skikkelig ekkelt. Særlig siden jeg krasjer borti så mye med magen for tiden. Blir minnet på det hele tiden. Håper det går over snart (termin i går)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Jeg hadde det sånn i en dag i forrige uke, var ækkelt ja. Lurer på hva det er?
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2009 Har ikke funnet ut hva det er for noe, nei synes det er litt bedre i dag...... så jeg venter litt med å ringe.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå