Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvem kommer på torsdag ? :-)

Cafe sånn klokka 12 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kommer!

Skrevet

Kanskje æ sleng mæ med også:-D Har ikke vært på nåen treff enda, når har dåkker termin?

Skrevet

Hadde sikkert vært veldig koselig å treffe andre gravide. Men syns jeg er litt for kort enda, er kun 10 uker nå så blir nok å vente til over sommeren før jeg møter opp på treffene. Dere får kose dere=)

Skrevet

Æ har termin 22 oktober :-)

Skrevet

termin 23.oktober :)

Skrevet

Jeg kommer :) det bir spennende siden jeg ikke kjenner noen andre her oppe som er gravide :)

Jeg har termin 31. august :)

Skrevet

Så bra vi blir nån stykk som møte opp! Æ har termin 14.september, og e 24 år:) Har dåkker alle meldt dåkker inn i facebookgruppa "2009-babya i Tromø"?

Skrevet

Hei, så bra med treff. Jeg skulle gjerne kommet, men det passer dårlig på dagtid. Håper det blir flere. Kos dere!

Skrevet

Æ e i hvertfall veldig motivert for å treffes flere gang.. Har vært litt sein å komme i gang med det her, og har veldig få med unga i nær omgangskrets..

Skrevet

Hei. Jeg har ikke vært på treff tidligere, men det hadde vært koselig å treffe andre i samme situasjon. Skal prøve å komme dersom det ikke kommer noe annet i veien.

Skrevet

Jeg var hos legevakta i går kveld og hadde altfor høyt blodtrykk, og måtte bare ta det rolig frem til neste undersøkelse i morgen.

Så jeg kommer dessverre ikke allikevel :(

Men håper det blir treff igjen, for jeg vil gjerne være med.

Kos dere masse :)

Skrevet

huff da..

må du roe helt ned så babyen har det godt i magen ei stund til!!!

treffet va koselig :) vi va bare 4 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...