♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Kan ikke være sant tok en vanlig clear blue test igår kveld ble svak kryss men ett kryss er ett kryss. må si hjlp hadde sa både april og sist 1 juni. og nå er jeg gravid igjen. er 3 graviditet på rappen.. redd for att jeg skal miste nå også det orker jeg ikke. greier ikke å smile eller helt glede meg enda. sambo vet ikke enda.. redd for å si noe... uff dilemma alt som er---
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Men håper likevel du snart vil finne gleden ved det, å være gravid:) Forstår deg godt at det kan være med lit skrekkblandet fryd, men senk skuldrene og tenk positivt:) Du er jo gravid jente:))))))
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 Skal ta en test i morgen også en digital må bare få det bekrefta med digital,,, der det står enten gravid eller ikke gravid...
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2009 ja er det. merker på meg att jeg er gravid. , var jo gravid i april og mai. så nå er vi i juni så merker det att det er noe der.. men tar en test imorgen for da får jeg 100 % svar synnes ikke di vanlig clear blue testene med kryss er noe bra å bruke. blir så dårlig kryss. ser jo det er ett kryss men det er altid dårlig kryss...
monca*84*j12 Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Du vet du har krav på tettere oppfølging denne gangen? Etter 2 Sa'er mener jeg at det er tilfelle.. Gjevnlig måling av hcg, samt tidlig ul... Lykke til, håper det går deres veg denne gangen!! klem
♥Axinija♥ Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Skjønner hvordan du føler det.... Har hatt en MA i mars i år, og en SA nå 12.juni! Føler meg ikke rett bevart som fortsetter prøvingen uten noen pause, men jeg klarer ikke ta pause....ikke enda! Dersom jeg får positiv test i nærmeste fremtid, blir det nok blandede følelser....frykten for at det skal gå galt ligger alltid i bakhodet! Krev oppfølging, alt som må til for at du skal kunne senke skuldrene litt...sjangsen for at det skal gå bra er jo faktisk ganske stor!! Gratulerer så mye forresten....denne gangen skal spiren din sitte i 9 måneder! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå