maiprinsesse Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Var på tidlig ultralyd 14+2. Trodde først jeg var 16 uker, men ble satt tilbake. Legen mente han så en penis, men da han plottet inn målene og oppdaget at jeg ikke var 16 uker, men 14+2 ble han ganske stresset over at han hadde "gjettet" på kjønnet. Han sa at alle foster på dette stadiet hadde noe som lignet på en penis...
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg var på tidlig ultralyd da jeg var 13+4 og de kunne se at det var en gutt. Men jeg turte ikke helt å stole på det før jeg kom på den ordinære UL'en og fikk bekreftet det. Men for all del, det kan jo stemme, det gjorde det på meg. Gynokologen som tok det på meg så tidlig visste jo at jeg var så tidlig på vei, så ho visste nok også hva ho skulle se etter
Tutta:) Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Var på ul i uke 12,legen sa da det var en gutt,hadde ikke bedt om å få vite det engang siden jeg var der ang blødninger...kom på ordnær ul og fikk vite det var ei jente!jeg skal på 3d ultralyd på mandag for og få det bekreftet!!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Jeg var på UL uke 14. Legen sa da at det var mest sannsynligvis en jente.... Men på ordinær ul viste det seg veldig tydelig at det var gutt!! )
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Jeg var på ordinær UL uke 18+3, rundt der. Det var vanskelig for jordmor å se organene, fordi det var litt utydelig og den lille lå stille med ryggen til:-) Men alt sto bra til:-)) Fikk ny time ca. 5 seiere på et annet sjukehus med bedre utstyr. Da ville de nok garantert se organene, sa jordmor. Hun ville heller ikke tippe på noe kjønn. Så nå har jeg nedtelling til UL om ca 4 uker nå:-)
Bomsedeisi Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Jeg var på UL uke 11+5 og jordmor mente bestemt at det var gutt, fikk tilogmed bilde av tuten med pil på. Var på UL igjen i uke 16 og der va ennå en gutt.
Mamma_til_isabella Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Kjønnet blir tydelig fra 14 uker.... Før det er fostrene nesten helt identiske.De skiller på 1 hull... Jentene har 3 og guttene 2.Men du skal være spesialist og ha godt utstyr for å klare se det.Mange flinke klarer også å se det på bekkenet til babyen!Men ville nok tatt det med en klype salt så tidlig. Fordi både penis og vagina er like da.Er små tuter!Også er ting da hovent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå