Gå til innhold

Funderer litt ang MJ og "ungene" hans..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg er ei jente med vitiligo og vi er mange som har det som blir provosert over at MJ brukte denne sykdommen som et skalkeskjul for hans mange operasjoner for å bleke huden. MJ var en syk syk mann.

Du blir ikke seende ut som ham med vitiligo. Vi ser egentlig normale ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som ikke skjønner det, er stokk dumme 17.11. Forstår at du blir provosert. Om de tror det er hans barn, da er de retards.

Skrevet

Å tro at de to eldste barna (jeg har ikke sett ansiktet skikkelig på yngste) er MJ biobarn er jo som å tro på julenissen. MJ er opprinnelig neger, med rund nese og store lepper som en over her også sier.

Hvordan kan han få "europeiske" barn, for barna hans kunne like godt vært norske. De to eldste har jo til og med blå øyne, det hadde ikke skjedd når faren opprinnelig er neger! :)

Skrevet

Hvilket av bildene, det er ørten bilder der.

Skrevet

Om det er noen som er stokk dumme her, så må jo det være dere som tror man kan operere seg hvit.

Skrevet

Om du har denne sykdommen, du som hevder det, vet du vel litt om hvordan mj har taklet den og. Han begynte å få flekker, og sminket de vekk. HAn sminket mer og mer fordi han ble mer og mer flekkete, og etterhvert var han mer hvit enn mørk og da forandret han også sminken til lysere. Han sminker seg jo hver dag ennå, og uten sminke hade han nok hatt mer ujevn hud, iallefall på et tidspunkt før det ble hvitt jevnt over. Det er mange måter denne sykdommen ser ut på folk på.

Og det går forresten ikke an å operere seg hvit.. Da hadde nok flere gjort det, og det hadde vært videns kjent fenomen a'la silikonpupper.

Skrevet

Ja, jeg vet nok mye mer enn deg Anonym 20:25, siden jeg har denne sykdommen. Det er nesten ingen som har vitiligo som er glad for at MJ er "symbolet" på den. Grunnen til at blekingstiltak er i fåtall er jo at resultatet blir så stygt, slik som på MJ.

Han hdde nok sykdommen, men som du kanskje vet, siden du prøver å belære meg om min egen sykdom, så er man ikke avskallet på hele kroppen..

Skrevet

Han hadde både Vitiligo og Lupus. Lupus er nok grunnen til hans hjerteproblemer og mye annet.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du er flau over at han, en av verdens mest kjente artister, har den sykdommen. Synes heller ikke han er et tygt tilfelle av denne sykdommen.

Trur ei heller du har sett bilder av hele kroppen hans.

Skrevet

Om de er hans biologiske barn eller adopterte, er det vel hans barn. Hvorfor skriver du da "ungene" hans med gåsetegn?

Skrevet

Signerer anonym 20:33.

Jeg har også vitiligo og vet nok langt mer enn deg, påståelige anonym, og liker heller ikke at MJ påstår at vitiligo gjorde ham til en skummel, hvit dame.

Arveanlegg, nese, lepper etc blir IKKE påvirket. Det er en del av huden hvor pigmentene dør. Som oftest er det tosidig. Det er en autoimmun sykdom, og den er arvelig.

Og jeg har sett bilder av ungene hans og tror ikke det er hans biologiske. Ja, fyren ble på en eller annen måte hvit, men arveanlegget hans vil fortsatt være afro. Og da får man ikke blonde, europeiske unger selv om moren er hvit! ;) Dere som har hatt biologi på skolen vet det! ;-)

"Lupus er en kvinnedominert sykdom hvor forholdet kvinne:mann =10:1. Det regnes at rundt hver tusende kvinne får denne sykdommen, og det vil si at rundt 2000 skulle ha sykdommen i Norge. Sykdommen finnes i alle aldersgrupper, men det er hovedsakelig i aldersgruppe 15 til 45 år at sykdommen starter. Lupus er ulikt fordelt rundt i verden og den er mer vanlig blant fargede amerikanske kvinner enn blant hvite. Den er mer vanlig blant kvinner på de Vestindiske øyer og i det Fjerne østen enn i Europa."

Jaja, kanskje MJ var en dame likevel da! ;-)

Skrevet

Herrejemini, en ting er at han har operert nese og lepper, en annen ting er at denne sykdommen ene og alene har gjort han hvitere! Betyr det at alle med vitilligo bør holde seg unna kniven, sminke og annet for ikke å se fake ut? Flau over mj? Han var faktisk gveldig vakker, uansett om operasjonene gjorde ham fake-looking. Men vitilligoen hans er da vel ingenting dere bør være flau over at han hadde.

Skrevet

Han var en skummel pedo med et forvrengt selvbilde (les: alle operasjonene). Ja, han hadde sin storhetstid, men den forsvant. Og nå er han død, og det er voldsom så stor interessen nå har blitt!

Men småguttene i LA kan i det minste sove godt igjen! :-)

Skrevet

Herregud da. Han har aldri lagt skjul på at han har OPERERT nesen og haken sin. Nesen har han operert fordi han ble mobbet i hele oppveksten for sin ekstremt brede nese. Han har også uttalt at han ikke ville ligne på sin far, som han hatet. Å gjøre nesen smalere gjorde også at han lettere fikk puste, og klarte å synge lysere toner.

Hudsykdommen er da en helt annen ting.

Skrevet

Dytter denne opp igjen grunnet dagens "avsløringer":)

Skrevet

Kan ikke du avsløre hva som er avslørt da.. Evt lage ny tråd som er mer spissformulert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...