Gå til innhold

Funderer litt ang MJ og "ungene" hans..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er jo egentlig svart (unskyld at jeg ikke er politisk korrekt),hvordan klarte han da å lage så hvite unger?

Greit at moren er hvit,men litt farge må han vel evt klart å gi de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har en sykdom som heter Vitiligo (google den og se bildene), som gjør at han mister pigmenter i huden.

Jeg vet ikke om dette er grunnen til at barna også har blitt så lys i huden, men det kan være at den har forårsaket at det mørke i hans arveanlegg ikke er så dominerende?

Men de to eldste barna er nå lik han i trekkene.

Skrevet

De barna er kjøpt og betalt og er ikke hans biologiske barn.

Skrevet

...og det vet du fordi...?

Må ikke sluke alt som står i se og hør.

Skrevet

Den var til 11:07...

Skrevet

De har jo ikke antydning til "neger-trekk" (beklager, men vet ikke hva annet jeg skal kalle det). Ikke sort hår, ikke krøller, lyse i huden... Nei, dette er bare vås, de kan ikke være hans biologiske.

Hvis alle tre hadde arvet hans sykdom ville de vel startet ut som negere og blitt hvitere og fått rettere hår etterhvert de også, og plutselig endret form og fasong på neser o.s.v. som det Michael har pga. "sykdommen"? Yeah right...

Skrevet

De mørke genene fra afroamerikanerer er jo dominante, det ser man jo på andre som får mulattunger, de er jo mørke i hår og øyne.

Nå har ikke jeg sett ungene til MJ, men hvis de er helt lyse, så høres det veldig rart ut, mannen er jo opprinnelig afroamerikaner, selv om han var et eller annet når han døde..

Skrevet

Er begge foreldrene mørkhudet, så arver barna de mørke gener fra foreldrene. Men er en av dem hvite, så kan sannsynligvis barna bare arve de hvite genene. Dem kan kanskje være hvit i huden, men kan ha andre trekk fra faren.

Skrevet

Men er det noen som har sett øyene til barna? Hvilken farger det er på øyene? og på håret? Tror ikke dem har blondt hår. Tror dem har mørkt hår og brune øyner.

Barna går jo alltid med ansiktet eller hele hodet dekket, så man vet ikke.

Skrevet

Kanskje barna er adoptert???

Skrevet

Visst det faktisk er noen her som tror de barna er hans, biologisk, da er dere ikke annet enn korte i nepa.

Om man har vitiligo, noe jeg ikke tror, så mister man ikke genene sine da vet dere! *oppgitt*

Skrevet

http://media.photobucket.com/image/vitiligo/marnifrances/Michael%20Jackson/Vitiligo5.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_JeSqlMgBcyY/SCX1mTXwBII/AAAAAAAABcM/uFalEICwKOU/s400/Desiree_Vitiligo_080327_mn.jpg

Siden dere ikke vil google det selv..

Hva vet dere om denne sykdommen og arv? Dere bare sluker noe dere har hørt en plass og tar det for å være sannheten. Ikke vær så naiv nå; hvordan i all verden kan en miste pigmentene i huden på en annen måte? Hvis det hadde vært mulig å "gjøre seg hvit" hadde nok veldig mange i Asia brukt den "metoden", der hvor det er om å gjøre å være så blek som mulig.

Det finnes mange hvite som får barn med mørkhudete, som får hvite barn. Det jeg mente er at det kan hende at hans arveanlegg ikke er så sterkt pga sykdommen, vet noen av dere om det kan være situasjonen, eller vil dere bare holde fast på uvitenheten deres og at han har "kjøpt" barna?

Og om han ikke er den biologiske faren, så er han fremdeles faren til barna.

Skrevet

I asia bruker de solkrem med sunblock og "blekemiddel"..

Skrevet

Ja, og det gjør dem ikke hvit, men ganske lys. Hvis dere ser på bilder av MJ er han hvit over hele kroppen, det får en ikke til med slike "blekemiddel" o.l.

Skrevet

Ser jo på bildet av barna at dem har mørkt hår. Så farge på håret og øyene kan være gener fra MJ, og fargen på huden fra moren.

Skrevet

Har en venninne som har en afrikansk far, og norsk mor. Hun selv har lysbrunt hår (ikke krøller), lysebrune øyner og lys hud.

1 kromosom inneholder opptil 1000 gener. Og noen ganger kan det skje en overkryssing...dvs en bit av et kromosom deler seg og bytter plass med en annen som også har delt seg. Skjer dette, så får man flere mulige kombinasjoner.

Kan hende det er hendt med barna til MJ.

Skrevet

Hehe 13:39; det hadde neppe skjedd tre ganger...

Og hvorfor har ingen av de negroide trekk i ansiktet heller?

De er selvsagt ikke hans biologiske barn!

Skrevet

Å, dere er så dumme.. dere som sier det er hans barn.. må bare le..

Skrevet

Da er vi to som ler ;) Det er selvsagt ikke hans barn. Så bilder av dem her om dagen, husker ikke hvor, men uansett; de hadde ikke engang trekk som kunne minne om "faren".

Det er selvsagt like bra med adopterte barn som med biologiske, skjønner ikke hva som er problemet med å si det som det er???

Skrevet

Selvfølgelig KAN dette skje med ett barn med foreldre med forksjellig hudfarge og opphav, men at det har skjedd med alle 3, som i tillegg har to forskjellige mødre er litt for tilfeldig.

Skrevet

Hvorvidt barna er Michels egne eller ikke skal jeg ikke uttale meg bombastisk om,

MEN; På bilde nr 2 om du scroller nedover i den her linken synes jeg gutten lengs bak er som snytt utav nesa på Jackson, og jenta ligner veldig hun også.

http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=56487

Skrevet

At de ligner på den opererte varianten av MJ betyr jo ikke at de er hans bio barn. Hans opprinnelige nese var stor og leppene supertykke

Skrevet

Så det er ikke mulig å bleke hud? Bullshit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...