Gå til innhold

hvor mange dager igjen nå 28. juni..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

69 dager.. 10 uker . hyggeligere å telle uker, da virker det mye kortere:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 dager igjen, og veeeeeeeeldig fødeklar NÅ! Men greit om snuppa venter til 1 juli, så får vi 10 uker pappaperm. Eller egentlig driter jeg i det, bare hun peller seg ut snart!!! :)

Skrevet

3 dager på overtid og orker snart ikke mere. Falske veer, helt for jæ.... varmt, kroppen er full av vann og sover ikke om natta...... Vær så snill og ta deg en tur ut snart lille bebisen min før det klikker for mammaen din.

Skrevet

24 dager :)

Mensmurringer og sterke kynnere den siste uken nå..tydelig at kroppen har begynt å forberede seg.

Skrevet

25 dager igjen, godt å ha parasoll på terrassen som gjør det litt svalere i det minste.. Og IS!! Bare så synd jeg ikke orker å gå tur i varmen.. Enten grisetidlig på morgen eller sent på natt når det er kjølig nok..

Skrevet

10 dager igjen her, bekkenløsning til de grader og full av vann i beina så er rimelig ille i varmen :s

Skrevet

-3 dager......................... dette er tungt!!!!

Skrevet

Joho 39 dager igjen- tungt, men foreløpig koser jeg meg ennå. Drar på stranden, soler meg og bader når det blir for varmt.

Skrevet

2 dager over tiden :s

Skrevet

Termin i dag. Ingen tegn til at han vil ut m d første...

Skrevet

44 dager igjen ;D koser meg i det varme været i bassenget på terrassen :)

Skrevet

Hehe...enig med <2jenter-ognr3jente*Fødeklar> her jeg!!! 20 dager igjen, og er VELDIG klar til å få ut lillegutt....men belager meg på overtid ettersom det er min første da....blæ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...