Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Babyen har blitt roligere i det siste. Det har nok mye med mindre plass der inne også for er ikke så mye spark lengre, mer dulting og "gnikking" og hikking. Men når jeg er varm så er det helt rolig der inne, som regel. Men når jeg blir kjøligere, feks om kvelden så livner det mer til. Eller om jeg spiser is Håper h*n har det bra der inne selv om det er lovlig varmt om dagen!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 tenker på det samme, er ikke så mye action i denne varmen fra magen.. Men på den annen side var han ikke så aktiv når magen var veldig kald heller. (sitter og vifter med magen ute på kvelden).. Men kan vel være greit å kjøle ned en varm mage innimellom med pauser fra solen og is..
erteposen + 4 Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Her er det så rolig at jeg nesten blir bekymret selv, og det er to der inne:) Helt vanlig.
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Kjemperolig her også... Hun våkner litt til når det kjølner seg ned på kvelden - eller hvis jeg sitter i bilen med aircon på... Tror det er helt vanlig at de er litt roligere i denne varmen
juli-jenta Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Det er roligere her også, men det er vel mindre plass der inne i tillegg...Var hos jm fredag og alt var i orden, så da tar jeg det med ro:)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Kjemperolig her også. Måtte drike litt kaldt og spise en is i går kveld for å se om jeg fikk litt reaksjon. Det kom litt, men ikke mye. I dag har jeg kjent litt bevegelse på dagen også. Men mer at den flytter på seg, ikke spark. Så vi får se litt senere på kvelden i dag om det blir litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå