Nummer1 Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Korleis er formen til dykk andre rundt veke 34/35? Eg var elendig dei første 6,5 mnd av svangerskapet (kvalme og oppkast), men har tatt igjen det tapte for fullt etterpå. Eg er i superform no - og det er så deilig. Eg trenar både hund og hest og meg sjølv, har ingen ødem og bekkenet har heilt slutta å krangla. Eg er i full aktivitet - har ikkje spesielt vondt nokon stad (sjølv om ting er litt tyngre enn vanleg). Etter den tøffe starten, nyt eg dette i fulle drag! Berre håpar det varar heilt inn i mål :-) Kos dykk i varmen alle saman - og bad masse!
Lykkelig g~g~j Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 hadde selv 18 laaaange uker med kvalme - trøtthet og atter kvalme... videre kom hodepinen og koste seg en stund i kroppen!! MEN... nå er jeg i kjempe form jeg også. Deilig.. blir jo klart litt hektisk med en gutt som enda ikke er 2 år i hus også, men her går egentlig alt bra. Er jo klart jeg kjenenr at kroppen blir tyngre men ut i fra at d bare er 7 uker igjen så føles d som om jeg kunne løpt maraton hehe kose deg i sommersolen du også - minus d blir ingen baind her, viser meg ikke i noe bikini truse, shorts og bikinitopp er mer enn nok hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå