Gå til innhold

TIPS TIL 50-ÅRS GAVE TIL MANN, 1000,KR+ ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe bursdagsgave til faren min, og har ingen aning... Vil liksom det skal være litt spesielt, siden han blir 50 år. Han liker idrett / friluftsliv / båt o.l. Ellers liker han å reise, bygge ting..

Hmm vanskelig.. TIPS?? =)

Fortsetter under...

Skrevet

- Stjernekikkert! litt dyrere enn 1000kr, men der av +'n?

- Digitalkamera/speilrefleks

- Tur med rafting, dersom han er litt sprek;)

- en dyr cognac med en skjorte eller noe ved siden av (litt kjedelig spør du meg, litt typisk å gi)

- Dersom han har noen hobbyer så er jo det noe å tenkte på, motorsykkel - kanskje ny hjelm, golf - en natt på hotell ved en golfbane, fjellvanderer - nye fjellsko osv....

- Ny gassgrill nå på sommeren;) Får noen fine til 2500 og oppover..

- Ipod med yndlingsmusikken allerede lagt inn, på appel.com kan man tom få den gravert gratis;)

- laptop

- matkurs om han liker å lage mat

Det var det jeg kom på i første omgang, er jo masservis man kan gi..

Skrevet

Hehe, så interessene hans nå jeg...

Skrevet

- GPS til bilen eller båten. F.eks. denne www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=94265 koster rett over 1000-lappen.

- Speilrefleks kamera. F.eks. www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=107652

- Friluftsutstyr han evt ikke har eller som bør byttes ut, som f.eks telt, sovepose, liggeunderlag, stormkjøkken og utstyr til stormkjøkken, termos, hodelykt osv

- Globus. www.nomaden.no har godt utvalg

- Mikrofiberhåndkle som er lett å ta med på tur og tørker kjempefort. www.nomaden.no og www.handysize.no mener jeg har dette. Kan f.eks. sette sammen en gave med turutstyr som f.eks. mikrofiberhåndkle, reisetoalettmappe fylt med små utgaver av deo ++, reisesett med kopp, tallerken, spork ++, camelbak drikkeflaske med sugerør (ser fancy ut), lommekniv, hodelykt

- Liker han brettspill? Besserwisser er et skikkelig bra quizspill

- Modellfly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...