Gå til innhold

2 dager over :-) Andre damer på overtid igjen her? eller bare meg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gla på vegne av alle damene som har fått nurkene sine.. Men jeg er også gruelig misunnelig:) Hvorfor vil ikke mi jente også komme ut å hilse på verden? Er ikke det at jeg er så lei av å gå gravid, jeg elsker faktisk å være gravid...Tenk så heldige vi er..Kjempemange som gjerne vil ha muligheten, men som dessverre aldri får muligheten, og jeg nyter å kjenne spark og bevegelse fra hun lille i magen...

Men det begynner å bli nok nå.. Er jo ivrig etter å klemme og kose med babyen min.. Og kysse den lille nesen, eller kose med de bittesmå tærne! Gått med mase/modningsrier hver kveld i ei uke nå... Vil ha VIRKELIG ordentlig vondt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 2 dager over tiden............ er mildt sagt LEI!!! Håper noe skjer snart, ganske tøfft å holde ut i denne varmen!!!!

Skrevet

Neida, jeg er her! 4 dager over!

Føler jeg ser folk med nyfødte overalt!! Og det er tydelig alle andre enn meg føder her iallefall, for det er visst kaos på føden - slår alle tidligere rekorder i antall fødsler visstnok..

Heldig du er som iallefall har maserier! Jeg har knapt en kynner! Så har en gangske sterk følelse av at det er leeenge til fødsel her i gården dessverre. Jeg er skikkelig lei, og selv om den fysiske formen er super så merker jeg at jeg begynner å slite med humøret!

Skrevet

1 dag over her! :)

Jeg storkoser meg fortsatt! :)) Elsker å være gravid, og var forberedt på å gå over, igjen. Hadde til og med lagt planer for helgen, så her er det ingen hast, hehe ;) Jeg har helt vilt med kynnere på ettermiddag/kveld.Blir helt rød i ansiktet og svett. Kjenner at det presser skikkelig nedover. Må puste meg gjennom de. Øver meg litt da :)

Jeg venter også på at det skal gjøre litt mer vondt.

Lillegutt ser ut til å ha det fint. Jeg hilser på de herlige føttene hans flere ganger til dagen, og hikkingen tar jo helt av. Kjenner hikkingen helt nedi rompa og opp til ribbeina, hihi ;D

Gleder meg sånn til å få hilse på ham! Skal kysse hele ham, hele dagen!

åååå så heldige vi er!!

Skrevet

10dager over her....ikke noe morro i det hele tatt..har vært i tålig grei fysisk form, helt til de siste 7-14dagene..nå er jeg uvell om natta pga varmen så sover ikke så mye heller..igår hovnet jeg plutselig veldig opp i beina så de verker veldig....nå orker jeg ikke mer...humøret er snart helt på bånn..har bare lyst til å grine når alle maser om jeg har født....dette var mye klaging men måtte bare få ut litt frustrasjon..lykke til allesammen=)

Skrevet

En uke over her... og jeg er såååååå lei. Er lei varmen, lei av å ikke kjenne et eneste tegn på at noe er i gang, lei av huset mitt, alle rundt meg som spør om jeg merker noe endring, lei mat, lei bøker (har vel lest 3000 sider de siste ukene), lei TV.... Uff, vet jeg må prøve å ta meg sammen, men det er ikke lett! Kjenner dere mye bevegelse forresten, dere som er på overtid? Synes det er så lite jeg...bare litt pressing utover liksom..

Skrevet

Har fortsatt magen i behold... Forrige gang kom snuppa 11 dager for tidlig så jeg føler jeg har vært på overtid en stund allerede. Hadde termin i går. Er rimelig klar for å bli ferdig, har slitt med bekkenløsning hele veien og nå hovner bena opp bare jeg reiser meg. Trøster meg med at det uansett ikke lenge igjen nå.....

Skrevet

6 dager over her:) Nå begynner jeg snart å miste motet... Jeg vil ha gutten min ut nååå, men begynner samtidig og "håpe" at han holder seg inni der til 1. juli, selv om det føles som en evighet til...

Jaja,den som venter på noe godt...

Skrevet

2 dager over jeg også. Rimelig lei ja.. Gått med modningsrier i 3 uker og det har ført til 5 cm åpning, så nå må jenta bare komme ut altså! :s

Skrevet

6 dager over her og.. Var egentlig forberedt ettersom jeg gikk nesten to uker over sist og, i tillegg til at terminen ble framskyndet 11 -!- dager på ul.. Formen er fortsatt grei, men gurimalla så innmari varmt, pustpes.. Har gått til innkjøp av vifter i forskjellige str, en med vannspray og (på clas olson til 39 kr, løp og kjøp!) -det hjelper litt på natta :)

men det verste synes jeg, er alle som MASER!!!! Vet de mener det godt, men det er stor forskjell på de som forsiktig spør; hvordan går det, eller hvordan er formen -enn de som spør "har babyen kommet?" "skjer det noe" "burde ikke du vært på sykehuset nå"?? Åhh, det hjelper jo ikke akkurat på tålmodigheten det...grr.

Tvitvi damer =)

Skrevet

Er 5 dager på overtid her!! Litt lei og VELDIG varm!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...