Kinemor85 Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Siden i går kveld har jeg hatt smerter i høyre side ribbein, Trudde først det var den lille som ligger og irriterer,men det er vondt i dag oxo. Ikke så ille når jeg sitter vanlig,men rimelig vondt var det å snu seg i sengen i natt eller bøye seg ned. Noen som har vært borti det samme?
-iselin- Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 om det er det samme er vanskelig å si.. men jeg kjenner meg igjen, føles nestes som om minstemann han satt seg fast under ribbeina. Blir det for vondt får du kontakte JM. Håper det går over:)
Kinemor85 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 Endte opp med en tur på legevakta i går,og der fant de ut at det var brist i det ene ribbeinet faktisk. Meeeget aktiv baby i magen ja :S
lille*engel Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 hei! Jeg har også hatt ribbeins brist nå nylig! Intet mer enn tre ribbein. pga bronkitt og kraftig hoste, kombinert med trykket fra stor mave.. det er ille mens det står på, men det gir seg etter ei god uke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå