juli-jenta Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Nå tror jeg virkelig at det er noe på gang snart...eller går jeg bare rundt å lurer meg selv, tro? Denne berømte slimproppen har nok løsnet litt og litt hos meg de siste ukene, men i går så begynte det såvidt å blø litt i tillegg, og det blir mer og mer farget det som kommer ut (litt ekle detaljer her). I tillegg murrer det veldig med menssmerter i korsryggen og jeg kjenner småstikk i underlivet, og i natt hadde jeg noe som sikkert var kynnere siden jeg våket av at det var ubehagelig og litt anderledes enn det jeg har kjent tidligere. Siden dette er første gangen for meg så lurer jeg veldig på om noe er på gang her nå...Er så utålmodig at fy!!! Vet at alle fødsler og slikt er forskjellig, men lurer jo litt på om det er noen der ute som har opplevd slikt før...Kan det være noe på gang, tro???
__sommerbaby09__ Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 kan hende det er ting på gang, kontakt føden å hør med di:) lykke til!
Lykke X 4 Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 Har og har hatt det akkurat slik som du beskriver (bortsett fra det med blødning) i flere dager nå. Men har ikke håp om at det allikevel betyr at fødsel er nærtstående. Når man få en slik blødning som du beskriver, kan det bety at noe er på gang, mulig det er dette de beskriver som tegningsblødning og at det kanskje har begynt å modnes/åpnes Krysser fingre for at det er noe på gang Ta en tlf til føden om du er usikker. Lykke til med fødsel!
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 har hatt det sånn i tre uker, fikk beskjed fra jordmor om at det hadde absolutt ingen ting å si så lenge riene ikke var regelmessige, og det var visst nok ikke noe som heter "tegn" på at riene skal bli regelmessige snart, man kan være kjempe moden kjempe lenge også, men uten riene hadde det ikke så mye å si. Selv er jeg andregangs og har gått med det du beskriver her i tre uker og har fått 5 cm åpning, men fortsatt ingen fødsel så lenge riene ikke blir regelmessige. er foresten 40+2 idag
juli-jenta Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2009 Det har i alle fall ikke skjedd noe mer, går bare rundt og murrer og surmuler i varmen, så det er bare å ta tiden til hjelp. Prøve å sysselsette hjernen litt med andre ting enn å vente...
Anita*født* Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Jeg oxo har det sånn,og det som forvirrer meg mest er at jeg plutserlig ble så sprek...Ingen plager fra ikke kunne gå nesten og så hoven og dårlig jeg lå inne på sykehuset en natt til observasjon,,,, hmmm husker med min datter ble jeg oxo sykt sprek samme dagen vannet gikk,eller samme døgnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå