grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 som den testomane jeg er så klarte jeg ikke å la være å teste.. selv om jeg vet d ikke er noe håp jeg fikk skygge strek!!!! weeee .. den synes godt i virkeligheten men om den synes på bilder vet jeg ikke helt men d stor kribler i magen!!! har lagt ut bilder på bloggen min.. www.grysom.blogspot.com ser dere den? skyggen altså?
Fru Hormonell Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 Jeg er den;=) Hvor lenge er det til IKM da? Lykke til!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2009 aner ikke for jeg gikk jo på trippel pergo denne månten å legen sa jo at eggstokkene mine så dø ut at det ikke var håp og at vi skal begynne på hormonsprøyter til høsten men nå øyner jeg håp!!!! wee så spennede!!!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 27. juni 2009 #4 Skrevet 27. juni 2009 Ser en svak skyggestrek der ja! Dette er jo kjempe spennende!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Sånn har jeg fått også, uten å være gravid.. Men lykke til! =)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Fantasiløs: Det kan være at du var gravid, men at du mistet igjen og så på det som en menstruasjon. Det sies at 50 % av alle graviditeter ender med SA, men i de fleste tilfeller vet en ikke om det - dersom en ikke er "tidligtestere". Til HI: Krysser fingerene for deg. Jeg er i samme sit. Skyggestrek og uteblivende TR. Spennende tider!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 Til HI:) Må bare si masse masse lykke til, og at resultatet blir slik du håper:)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 28. juni 2009 #9 Skrevet 28. juni 2009 Nå vet ikke jeg hvilken dag du er på, men jeg fikk sånn strek 12dpo, og i dag er jeg 12+3... Lykke til. Har akkuratt blitt ledig plass på 1.tri etter meg
Tingeling27 Skrevet 28. juni 2009 #10 Skrevet 28. juni 2009 å herreguuuud!!!! WEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... kanskje den healingen hjalp??? Weeeeee og dobbel weeeeeeeeeeeeeee!!! gratulerer så mye, jeg krysser fingre for at den blir sterkere om ett par dager:D
You can call me Dårris Skrevet 28. juni 2009 #11 Skrevet 28. juni 2009 Streken er der den! Er det to bilder av samme test? Jeg hadde samme type strek i begynnelsen og tok de for å være negative, men det var de ikke:) Lykke til da! Håper å se deg inne på 1. trimester snart:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. juni 2009 StoltMammaForFørsteGang takker skal krysse mine for oss begge håper vi kan følge hverandre inn på 1 tri
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2009 Kristi*har hjertet i magen* hei jeg er på dag 25 av en sykluss jeg ikke vet hvordan er... men på dag 14 fantes det absolutt ingen tegn til el... hm... jeg fyller mer en gjærne opp plassen etter deg masse lykke til fremover da:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2009 Fantasiløs jeg har opplevd det mange ganger med cb men ikke med denne typen tester så jeg får bare smøre meg med tolmodighet:P
♥Axinija♥ Skrevet 28. juni 2009 #15 Skrevet 28. juni 2009 Krysser det jeg har (unntatt føttene) for at det endelig klaffer for deg og!!! Tvi, tvi.... Klem fra
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #16 Skrevet 28. juni 2009 Tingeling27 ja weeeee og dobbel weee sier jeg også ble megaskuffet tidligere i dag når jeg tok test og den ble blendahvit men d var ikke så lenge mellom gangene jeg tissa da... har vært litt små kvalm de siste to dagene sikkert placebo effekt av å ikke vite om jeg er eller ikke.. men så dro vi ut en tur å da ble d 4-5 timer før jeg fikk tissa og jammen ble det en sgyggetsrek på den også..WEEEE men den synes nesten ikke på bilde men jeg la ut bilde alikevell.... www.grysom.blogspot.com
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 28. juni 2009 En Til i februar! ja det var to bilder av samme test .. åå så gøy gratulere såå mye jeg tok en ny i kveld og fikk en svak strek på den også.. håper vi ses inne på 1 tri
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #18 Skrevet 28. juni 2009 Axinija 1MA+1SA 2.PP tusen takk.. nei føttene må du holde åpen slik at det blir ny spire på deg <3
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #19 Skrevet 28. juni 2009 til alle som krysser og ønsker lykke til ... TUSEN TUSEN TAKK!!!!!!!
Putzie Skrevet 28. juni 2009 #20 Skrevet 28. juni 2009 Så spennende! Håper det er en spire som klorer seg skikkelig fast Masse lykke til!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. juni 2009 #21 Skrevet 28. juni 2009 Litt usikker her jeg, er det EL testing du nå holder på med eller grav-testing???? Men ser den andre streken tydelig på den site du la ut:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #22 Skrevet 29. juni 2009 uTirilgirl/1MA + en i hjertet: utrolig nok så er d g testing :Dså nå håper jeg bare påskikkelig posetiv test om noen dager
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juni 2009 #23 Skrevet 29. juni 2009 Så fantastisk da, nå ble jeg virkelig glad:) Hadde jo blitt glad om dette hadde vært EL-testing også, men mer glad over g-testing:) Da er dere og krysse armer og ben for deg.....og for guds skyld hold oss oppdatert:))) Fin blogg du har:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 29. juni 2009 #24 Skrevet 29. juni 2009 Så spennende grysom!! Nå treffes vi snart inne på 1 trim. Husker deg godt fra ifjor. Jeg hadde et annet nick da. Du fikk din lillegutt 1 mnds tid før jeg fikk min lillemor. Nordlending er du jo også. he he he. Lykke til! Vi snakkes snart på 1 trim!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå