Gå til innhold

Endelig fikk jeg dato for planlagt keisersnitt ,gleder meg og både gruer meg litt :) :( 20 august skjer det :)

Anbefalte innlegg

Fikk dato idag i posten om planlagt keisersnitt på Haukeland sykehus den .20 august 2009

Ble litt tårer her , både av gleden og litt redsel. Men tror nok dette vil gå bra :)

Gleder meg til og treffe lille gullet vårt og ikke mist kose med ham.

Vet noen hvor langt tid det tar til man blir flyttet fra overvåkningen avd. til barsel?

Jeg hadde 2 haste keisersnitt før så ble det litt lange stunder til eg ble flyttet opp,hvordan er det med planlagt keisersnitt.

Blir man lengre eller ?

Mange som skal ha samme dato?

Gruet dere dokke når dere skulle ha planlagt keisersnitt? Blir det en de venting til det blir din tur liksom??

Fortsetter under...

så spennende du:) ingeting og grue seg til siden du skal ha planlagt ks. hatt det selv, fantastisk opplevelse:) Nytt svangerskapet ditt og ikke tenkt så mye på det. Alt vil gå bra

Veronica.C

Hei!!

jeg ble oxo kjempe glad når jeg fikk datoen på når det ble keisersitt, men så plutselig fikk jeg en følelse av at jeg gruer meg litt, men det går nok bare bra ja:)

Jeg hadde keisersnitt med min første, men det var ikke planlagt.

skal ta keisersnitt 4august på fredrikstad sykehus gleder oss, men som sagt gruer meg litt selvom det var dette jeg ønsket meg(";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...