__sommerbaby09__ Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 hei jeg har hatt mye kynnere i løpet av de siste dagene, men i kveld har de begynt å bli litt ubehagelig (vondt) Noen som har tips til hvordan å få skikkelig gang på riene?? har ikke lyst å legge meg ned, redd det stopper opp da...
FruAkilles Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Jeg fikk tips fra jordmor om å stimulere nipplene og området rundt. Da vil kroppen øke Oksitocin (eller hvordan det skrives) for melkeutdriving, og dette hormonet fremkaller også sammentrekninger av livmoren som kan forsterke eller gå over i rier. KAN ;0)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Og orgasme faktisk.. husker jeg skulle prøve å ha sex på overtid sist, hadde gått flere dager med vonde kynnere. Og orgasme var en blanding av godt og meeeeget ubehagelig lang stor vond kynner - maserie eller hva jeg skal kalle det... hun ble født dagen etterpå.
Lykke X 4 Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Slappe av er mitt råd for å forsterke riene/kynnere. Hvis de forsvinner når du slapper av er det mest sannsynlig ikke noe som kan gå over i skikkelige rier, heller masrier. Passe på å hvile masse, kanskje ta deg noen spaserturer, ha sex, men ikke stresse. Dr. Gro Nylander mener visstnok at man skal være forsiktig med brystvortestimulering, men du kan jo se om det er noe du vil prøve.
Kazaya er fødeklar Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Rusle deg en tur i ditt eget tempo. Ved første fødsel fikk jeg beskjed på føden om å gå meg en tur for å få effektive rier (fødselen var i gang) det hjalp skikkelig synes jeg.
R0zaku Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 for to dager siden hadde jeg regelmessige kynnere i flere timer.. først 5 minutter, så nede i 3 minutter. så tok jeg paracet, men kjente det fremdeles. noen av de var vonde..når jeg la meg ned var de der fortsatt.. kan det ha vært litt sterkere saker det da? for kynnere skal jo gi seg når man slapper av? eller har jeg missforstått noe? jeg fikk foresten sove og når jeg voknet var det borte! og dette med brystvorte stimulering! jeg har prøvd det. og jeg får så syyyykt vondt. det kjennes ut som at noen stikker nåler og tygger meg i nippelen. helt forferdelig. noen andre som har det sånn? det kommer etter jeg har holdt på kankje 15 min
Neijasså... Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 Ta et varmt bad! Jeg hadde regelmessige maserier hvert 10 min. i halvannet døgn med første, tok så et varmt bad og gikk direkte over til effektive rier med 3 min mellomrom. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå