Gå til innhold

...og DER kom vannet!

EllaBella, bølla & minifrosken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda!

Legger, ankler og tær foreløpig. Neste på lista er vel da armer, handledd og fingre... O' jubel. Kan vi virkelig ikke ta noenting mot denne dritten? Hva med "vanlige" ting som normalt regnes som vanndrivende, som te og kaffe, for eksempel? Iste i mengder, kanske? Koffeinfri iskaffe?

*frustrert og 2 kilo opp på to dager, hoven og lekker*

:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier sitronsaft i vannet hjelper. Og masse vann da....

Skrevet

hos meg er det eneste som hjelper; ta det helt med ro. Sitte med føttene høyt, drikke masse vann, masere leggene oppover mot hjertet. De siste to dagene har det vært værre å få bort vannet utover dagen, pga varmen som kom. Trøsten er jo at dette forsvinner når barnet har kommet ut.

Skrevet

Hihi. Tærne mine ser ut som grisetær...

Huff, litt ekkelt og stivt. Men kjølige fotbad på kvelden er deilig.. Skygge, ikke sol og mye vann. Har isbitmaskin på kjøleskapet, min beste venn :)

Skrevet

På meg er det ikke noe som hjelper :-( Jeg begynte alt i uke 23-24 denne gangen jeg, men er kommet mye mer siste 2-3 dagene, gikk opp 1,5 kg bare fra i forgårs til i går... Blitt 16,5 kg totalt nå, men trøster meg med at mye er vann. Skoene og ringen ble parkert i uke 27-28, nå er det klokken som er et problem (klemmer på håndleddet), og ansiktet har hovnet veldig opp. Og fortsatt 6 uker igjen til termin..jippi...dette skal bli gøy :-/

Skrevet

Har hørt at vann skal fordrives med vann. Hvis du drikker mye te & kaffe kanskje kroppen reagerer med å holde på vannet? Ikke vet jeg. Kjedelige greier er det i hvert fall.

Skrevet

Drikk vann, sitt med beina høyere enn hjertet, bruk støttestrømper. Å gå hjelper også for det er når man bruker leggene at veneklaffene dytter blodet mot hjertet (litt dårlig forklart, men). Så en blanding mellom å sitte med beina høyt og å gå eller ta sånne tå-hev (stå på gulvet og løfte hælene opp fra gulvet endel ganger) skal hjelpe. Men ofte hjelper ikke så mye, men det kan i alle fall også hjelpe mot åreknuter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...