Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Testa i sted, å den var svak positiv. strek er en strek vel? Skal teste med morgenurin også for sikkerheten skyld.. endeliig Men når ringer dere lege etter positiv test? Mine symptomer: Luft i magen (mye) Mye utflod Veldig vond i ryggen - korsryggen Trøtt Hodepine Ikke noe murring eller ømme bryster (enda) Tør ikke slippe gleden helt løs enda, selv om jeg har veldig lyst Lykke til alle sammen Håper det blir maaange positive tester..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Så hyggelig masse masse grattis:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Gratulerer så mye:) strek er strek:) er du i tvil, sjekk med cb digital,da er det ingen tyding,klart svar:) jeg er og blitt en liten gassbeholder...hehe....skikkelig lekkert:D
07&10&13? Skrevet 27. juni 2009 #4 Skrevet 27. juni 2009 Gratulerer så mye! strek er strek! hvor langt er du over IKM nå? 1uke over i dag jeg, de to siste dagene har jeg våknet opp om morgenen fordi jeg er kvalm, jeg er dødssliten svimmel, og kjempe vondt i korsryggen. Men testen jeg tom tordag ettermiddag var jo negativ så det må vel komme noe tr her snart... Men kjempamasse lykke til i svangerskapet, håper jeg snart kommer etter i første tri.
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2009 Tuuusen takk jenter Jeg er 7 dager over IKM, testa først i går. Fikk negativ 2 dager før, og to dager etter.. så du må ikke gi opp håpet Har mange venninner som tester uker etter... Så jeg ønsker dere alle lykke til å håper vi sees på første tri Når er det ut i soola
07&10&13? Skrevet 27. juni 2009 #6 Skrevet 27. juni 2009 ser ut til at jeg blir med deg videre over i første trimester!! positiv test 1uke etter IKM!!!! HURRA!!!
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2009 gratulere til deg jece-og-Leon-Nikolai, så kosligt lykke til
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2009 Takk! Dere er riktig snille da Men jeg drar til Tyrkia 15 juli. Noe jeg bør være obs på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå