Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 her kan du underskrive mot obligatorisk vaksinering, kampanjen går mot WHO og er internasjonal, ca 1 sign pr minutt, 1000-1500 pr dag, gjør ditt bidrag: http://www.thepetitionsite.com/1/a-universal-declaration-of-resistance-to-mandatory-vaccinations
Faen Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Har gjort det. Tallet var over 9000 da jeg signerte. Så vi er ikke alene...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 9000 på verdensbasis!?! Du verden, dere er virkelig mange...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 17.600 nå.....du verden ja!!! 17.600 våkne sjeler, kan bli flere også....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg skjønner at Norge er "forpliktet" til å følge FN, på en eller annen måte, slik at obligatorisk vaksinasjon kan bli aktuelt. Men kommer det på svineinfluensaen, ja da drar jeg til fjells med hele familien. Og satser på at staten ikke kommer drassende med onkel politi til fjells for å vaksinere den stae kjerringa som ikke vil la noen stikke verken seg selv eller ungene. Det kan bare ikke bli aktuelt. Hvordan stiller dette seg til menneskerettighetene? Habeas Corpus, for de som har sett for mange amerikanske krimserier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå