Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Lydia og Syver synes jeg er så tøft... Ellers noe som høres ut som "musikk" til jente; Lydia og Linea Lydia og Anéa Lydia og Enéa Lydia og Lykke Lydia og Vilja Lydia og Saga
M ♥ ♂-2010 Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 Lydia og Helmer Lydia og Henry Lydia og Syver Lydia og Trym Lydia og Ludvig Lydia og Sivert Lydia og Jesper Lydia og Lykke Lydia og Lovise Lydia og Synne Lydia og Viola Lydia og Synnøve Lydia og Edvina Lydia og Erika Lydia og Oline Lydia og Elinea Lydia og Anea
indianærn Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 jeg mente dobbeltnavn hvor Lydia er det ene navnet.
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Lydia Eline Lydia Marie Lydia Sofie Lydia Elisabet (min fav.) Lydia Nicoline Lydia Alethe Lydia Enéa Lydia Constance Lydia Margrete Lydia Eveline Lydia Fredrikke Lydia Carine Mye som passer bak, iallfall.
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Lydia er nydelig. Her er noen navn fra samme generasjon: Dagmar Selma Åsta Ågot Harriet Edith
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Og så var det guttenavnene: Alfred Severin Martinus Bernhard Sivert Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå