Gjest Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Er sikkelig verke vondt. Har vært på jobb i dag og stått og gått endel, men har aldri fått så vondt som i dag. Bekkenet og ryggen og beina streiker føler jeg....har fortsatt 2 vakter igjen på jobb neste uke før jeg går ut i perm torsdag. Men nå vet jeg rett og slett ikke om jeg klarer...har problemer med å gå .Beina dunker men er ikke hovne.. Sover dårlig om natten og er oppe flere ganger enn jeg trodde var mulig i løpet av en natt....babyen ligger laangt nede og trykke hele tiden på blæren min...åååhhh...begynner å bli litt lei nå....
LillyMy+1<3 Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Har du prøvd å ligge med beina høyt? Vi kjøpte vifte igår, hadde den på soverommet i natt slik at den sirkulerte kald luft i hele rommet, kjempe godt! Så har jeg crocs, ja, de er stygge, men ufattelig gode til slitne bein som gjør vondt! + at jeg tar kalde fotbad ofte Håper den siste tiden går raskt til oss begge!
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Ja jeg har prøvd å ligge med beina høyt den siste timen nå...har også vært i boblebadet utendørs og slappet av....det hjelper lite....verker fortsatt. Skal prøve å ligge mye i morgen....er ikke så flink til å lytte til kroppen og hvor terskelen går...
Får en liten jente i aug:) Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 HEI!!! du må for all del ikke ta boblebad. masse bakterier å grier!
nesten30 Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 prøv avkjølende fotbad. Boblebad kan øke hevelse og ubehag, dessverre. Prøv også støttestrømper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå