krabbelure Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Ved mine kontroller hos jordmor og lege har jeg hele tiden fått vite at jeg har noe lavt blodtrykk. Sist lå det på 100/50. I dag føler jeg meg helt pudding (kjempe dårlig form) og tungpustet. Til tider er jeg svimmel og har vært en del kvalm i det siste. Samtidig har jeg hatt intenst vondt i hodet. Jeg har ikke noe ødemer. Drikker ganske mye i denne varmen og forsøker å oppholde meg i skyggen. Legen sier dette ikke er farlig, men jeg føler meg jo ikke akkurat i slaget da. Hva tror dere? Er det noen som har noen erfaringer å dele med meg, gjerne noen gode råd.
nesten30 Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Er nok dessverre lite annet enn å drikke og passe på og også få i seg salt som ev. kan hjelpe. Og heve beina. Det å unngå den verste varmen er jo også et råd, men ikke alltid så lett å følge, dessverre. 100/50 er ikke unormalt lavt for å være gravid. I varmen utvider blodårene seg også, dette kan gjøre blodtrykket enda lavere enn det ville vært hvis det ikke var varmt i været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå