Gjest Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Er litt bekymret for min datter på to uker i denne varmen...ute er det oppmot 30 grader i skyggen, inne er det 28... Dette har resultert i at jeg tar henne med i kjelleren flere ganger i løpet av dagen, da jeg er livredd for at hun skal overopphetes. Håper også at hun får i seg nok morsmelk og ikke dehydreres, tilbyr brystet titt og ofte nå. Hvordan forholder dere dere til varmen+ Bekymret mamma
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Ser nå at jeg må endre nicket - har jo født (thihi)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Det går nok heeelt fint skal du se- husk at det vokser opp mange friske, sunne barn i tropiske strøk også Et friskt barn vil drikke melk hvis det er tørst, så hvis du tilbyr henne puppen ofte blir hun ikke dehydrert. Følg med på om hun har gode, våte tissebleier. Ha på minst mulig klær, og dropp lua hvis hun skal ligge i vognen ute, såfremt det ikke blåser veldig da selvsagt (lue kan lett føre til at babyen blir altfor varm i denne heten) Og GRATTIS med jenta forresten- og velkommen inn hit=)
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Takk for beroligende svar, ble litt mer avslappet nå! Ikke greit å være førstegangs og bekymret (sannsynligvis en smule overbekymret...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå