Gå til innhold

Da har jeg fått innkalling til ultralyd

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

genetisk veiledning og duotest. Kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tross for at jeg ba om å bli henvist. (Har et barn med kromosomfeil fra før). Nå er det så virkelig. Selv om ingenting tilsier at det skal være noe ekstra denne gangen, er det en liten stemme som sier at det ikke går bra.

Huff. Måtte bare lufte tankene litt

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det! Jeg ba også selv om å bli henvist pga barn med kromosomfeil. Men jeg må si jeg var dritnervøs når jeg skulle på ul. Redd for at alt skulle være på feil plass og at ikke hjertet skulle slå. Men det gikk fint! Det er jo veldig arti å være på ul så tidlig, man ser jo babyen så godt!

Den lille stemmen som sier at det ikke går bra er nok bare overlevelsesinstinktet vårt. Jeg tenkte bevisst på det på forhånd så jeg skulle være forberedt.

Man er i trygge hender, det er flinke folk som gjør disse undersøkelsene. Så det går nok helt fint med deg også. Lykke til!!!

Vi er sånn,vi kvinner...engster oss for stort sett det man kan engste seg for...

Dette kommer til å gå sååå bra-bare vent!!

Jeg er i nesten samme situasjon om få dager.Venter på innkalling til gen.veiledning,men har bestemt oss for fostervannsprøve her..(gammel,vettu!)

Kom tilbake med en tilbakemelding,da og du;dette går supert.Skal tenke på deg !!!!!Klem

• 3 uker senere...

Det er jeg som er HI. Ville bare fortelle at jeg nå har vært på UL. Alt så helt strålende ut. Småen hadde en nakkefold på 1,1 mm, legen fant nesebein og en blodåre i magen som kunne tyde på downs fungerte som den skulle. Er så glad i dag:)

Ut fra ultralyden fikk jeg en risiko på 1/5000 for trisomi 21. Så nå venter jeg bare på blodprøvesvarene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...