Påtidemedentil Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Leah Vanessa Malin Madeleine Linneah evnt noen andre meninger?
Gjest Siklerotte Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Leah alene er fint. De andre navnene var rett og slett horrible.
Castho Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Jeg liker virkelig ikke Vanessa og Linnea skrevet med h er bare tull. Navn med like forbokstaver passer ikke i dobbeltnavn derfor ville jeg valgt dette: Leah Madeleine Malin Linnea Linnea Madeleine Av de liker jeg Malin Linnea best.
Vipsenmamma Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Malin eller Madeleine - de andre liker jeg ikke.
Sesilia Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Linnea! Eller Madeleine alene.... Leah er også fint, men ville kanskje hatt noe annet enn Vanessa bak... Leah Maddeleine? Eller: Leah Nathalie Leah Felicia Leah Miranda Leah Michelle Leah Othelie Ellers... Adele Adeline Aline Albertine Angele Alice Camille Daniella Diane Emmeline Evelyn/Eveline Francine Felicia Filippa Juliane Othelie ................ Elsker jentenavn......
M ♥ ♂-2010 Skrevet 27. juni 2009 #8 Skrevet 27. juni 2009 Ble veldig sukkersøtt! Likte bare Lea og Malin.
ma-85 Skrevet 27. juni 2009 #9 Skrevet 27. juni 2009 Synes Malin alene er OK, resten liker jeg ikke, og kombinasjonene var veldig lite heldige, spesielt Malin Madeleine - de to navna ble altfor like til at det går som dobbeltnavn. Linneah med stum h på slutten har jeg aldri sett før - hva er vitsen med det?
Azora Skrevet 29. juni 2009 #10 Skrevet 29. juni 2009 Liker ingen av dem. Malin er det eneste som kan fungere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå