Tobarnsmamma!!! Skrevet 26. juni 2009 #1 Del Skrevet 26. juni 2009 Skulle tatt morkakeprøve i går etter som det ikke lot seg gjøre i forrige uke. I stedet oppdaget de at den lille var død, og det ble utskraping i dag. Er ganske knust, forferdelig skuffet. Veit ikke hva jeg skal gjøre nå. Må la dette synke. Orker ikke å ha fokus på barnelaging nå. Alle var så optimistiske i forhold til dette, og så dør den bare, selv om den levde for en uke siden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. juni 2009 #2 Del Skrevet 26. juni 2009 Å nei, ble nå veldig lei meg på deres vegne, ikke slik det skulle gå:/ Kan ikke annet si enn at jeg føler med dere, stå sammen og støtt og trøst er en god medisin. Oversender iallfall mange trøste klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140309001
Mikkemafian Skrevet 28. juni 2009 #3 Del Skrevet 28. juni 2009 Huff så trist å lese!! Vil bare gi deg en klem! Det er en utrolig trist beskjed å få, og jeg unner ingen den opplevelsen! Ta vare på hverandre, og la sjelen få tid til å leges... Trøsteklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140312446
cilles Skrevet 30. juni 2009 #4 Del Skrevet 30. juni 2009 Kjære deg, det var trist å høre. Vet så godt hvordan det føles. Vi mistet en liten i slutten av januar. Da var jeg 16+3. På grunn av uheldige omstendigheter på legevakta kastet de bare fosteret mitt i søpla, og jeg fikk ikke muligheten til å få vite hva som gikk galt. Har prøvd hele våren. Egentlig hjerteskjærende. Har en gutt på 4 som har mast så fælt om å bli storebror. Han ble helt knust da babyen døde. Ble gravid igjen i mai, og gledet meg sånn til å få en liten en med termin 4.2. Dessverre så mistet jeg på st. hansaften. Det er den tredje SA min. Mistet en gang før jeg fikk sønnen min også. Det føles så urettferdig. Skulle så fryktelig gjerne ha gått inn i juli med et lite håp i magen. Blir tøft å komme til termindatoen til den forrige, og ha tom mage. Det er det jeg frykta hele våren, men så gikk det bra - og nå ikke likevel. Blir veldig berg- og dalbane dette. Jeg har sett at du også har mistet før. Lest litt inne på UL/fostervannsprøve. Får du noe oppfølging i forhold til at du aborterte igjen ? Jeg spurte legen min og hun sa hun kunne prøve å henvise meg til utredning. Det er visst kriterie på 3 SA på rad for å få det, men siden den ene var sen, og jeg tross alt har hatt 3 så kunne det muligens gå likevel. Hun tok imidlertid blodprøver av meg for å utelukke at det ikke er noe med blodet mitt. Skjønner at du må la det synke før du bestemmer deg for hva dere skal gjøre. Jeg vet vi må bare prøve igjen så fort som mulig. Vi bare må få det til. Samtidig kjenner jeg at jeg nok bør prøve å finne roen. Uansett - lykke til. Sender stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140321284
Tobarnsmamma!!! Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei på deg. Og takk for fine og forståelsesfulle ord. Det er tøft, dette, men egentlig har jeg det lettere enn ventet. Det var ikke så tøft denne gangen som i høst, da jeg måtte bestemme å avslutte svangerskapet og føde den lillle. Dette er greiere, men det er klart av kombinasjonen av disse to opplevelsene ikke er noe særlig. De sendte inn en bit av morkaken til analyse nå fordi jeg har opplevd kromosomfeil før. Får vel vite resultatet om noen uker. På en måte er det jo greit hvis de finner noe galt, på den andre siden vil jeg blir redd hvis også dette fosteret har kromosomfeil. Men ok, jeg er 41. Og abortfaren øker jo, blant annet på grunn av økt sjanse for kromosomfeil. Det er det jo bare å se i øynene. Samtidig understreket sykehuslegen at det ikke er grunn til å gi seg ennå, og at aborter er vanlig for damer i alle aldre. Jeg synes også det er veldig sårt at jenta mi ikke har fått bli storesøster. Hun har ikke visst om noen av graviditetene mine, og godt er det. Men innimellom er hun opptatt av babyer, og i går snakket hun igjen om at kanskje jeg kunne få en baby en gang, hva den skulle hete osv. Hun lurte også på om jeg ville ha en baby. Jeg måtte forklare at det ikke alltid var like lett å bestemme sånt... Hvor langt var du på vei da du mistet nå? Jeg hadde utskraping 26. juni, så vi ligger omtrent likt etter det. Jeg kommer også til å prøve igjen, selv om jeg var sikker på det motsatte den dagen dette skjedde. Det er så viktig, som du sier. Tenker også at jeg må gjøre det for datteren min sin skyld, det hjelper liksom å tenkte på at man gjør det for noen andre. Men forrige gang tok det meg et halvt år å bli gravid igjen. Skal imidlertid ta kontakt med en gynekolog jeg har fått anbefalt og høre hva det er lurt å gjøre. Har gått til akupunktur, men orker ikke å begynne med det nå igjen. Det blir så mye fokus på det da. Skal prøve å nyte sommeren og ferie snart, og prøve å finne roen. Må jo det. Men jeg skal få mannen til sengs når det begynner å bli tid for at EL kanskje kan dukke opp, det KAN jo skje noe..Men nei, nei, jeg må ikke tenke for mye på det. Vi skrives. Jeg vil gjerne ha litt kontakt md deg og høre hvordan det går. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140322656
Spent Hattiec... Skrevet 1. juli 2009 #6 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå ble jeg bare så utrolig lei meg! Fy flate hvor urettferdig livet er noen ganger! Gledet meg til å stikke nesen innom for å se hvordan det gikk med deg, så ble jeg møtt av denne overskriften. Ta godt vare på deg selv Tobarnsmamma. En gang må det bli vår tur også! Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140323319
Tobarnsmamma!!! Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juli 2009 Takk, Spent Hattiec. Uflaks, ja, det har sannelig du også. Hvordan har du det? Hva gjør du framover? Jeg har tenkt mye på deg. Det er forbanna urettferdig at det går galt flere ganger på rad. Og du har det verre enn meg, det du har opplevd er jo nesten umenneskelig. Hva slags oppfølging får du? Denne MAen er lettere å takle enn seinaborten, det er ikke tvil om det. Både kropp og sjel leges fortere. Men selvsagt er jeg både bitter og sint og trist. Og man klarer liksom ikke å tro på fagfolkene. Det kjentes bare helt absurd da legen på sykehuset stod over meg der jeg lå på benken og nettopp hadde fått vite at den lille var død, og pratet om hvor gode sjanser det var for at det går bra neste gang. 90% sjanse for at det går bra, jada. Skal jeg liksom tro på det, når det akkurat har gått galt to ganger på rad? Min statistikk er elendig! Mange som har opplevd flere aborter på rad, jada. Men hvorfor nesten garanterer at det går bra neste gang, da? Hvorfor sier alle at det er SÅ liten sjanse for at det går galt, i hvert fall tror de ikke jeg vil oppleve noe annet enn tidlige SA-er. Det har jeg aldri opplevd, håper jo jeg kan slippe, men en SA i uke 6 eller 7 må jeg være reine søndagsturen i forhold til å miste seint! Huff, i dag er jeg sint. I går tok jeg kontakt med gynekologen jeg fikk anbefalt før dette svangerskapet. Tenkte jeg skal legge hele saken i hans hender nå. Ferie, så jeg skal ta kontakt i august. Kommer vel til å prøve så smått når det blir tid for EL, men tror ikke, og håper kanskje heller ikke, at jeg blir gravid før jeg har snakka med en lege. Det må da vel gå en gang?? Hører gjerne fra deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140326452
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. juli 2009 #8 Del Skrevet 2. juli 2009 Håper du får riktig bra oppfølging der!!!! Det fortjener man virkelig når man har opplevet ting som dette. Klart vi kal få det til kjære medsøster:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140329255
cilles Skrevet 6. juli 2009 #9 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei igjen :-) Jeg var cirka 8 uker da jeg mistet denne gangen. Samme som den aller første gangen før jeg ble gravid med sønnen min. Du var vel kanskje litt lenger på vei ? Syns det er stor forskjell på å miste tidlig og seint. Det var veldig tøft sist, men det har mye med at jeg gikk så lenge. Hadde innstilt meg så veldig på å få en baby til sommeren. Og det ble så veldig dramatisk da jeg mista. Massivt blodtap, ambulanse med bålys, de sprang med meg gjennom gangene på sykehuset. Og så fosteret som de bare kastet. Har gjennopplevd dette mange ganger denne våren, og det er så ekkelt. Og så gutten min som sørget sånn over babyen. Denne gangen hadde vi bestemt oss for å vente lengst mulig med å fortelle, gjerne helt til det nesten kunne være levedyktig.. Da slipper han jo sorgen, og det er best for han. Men veldig sårt når han spør om hvorfor det ikke kommer baby, og at han vil bli storebror.. Jeg var hos legen denne uka, hadde tatt en del blodprøver i tilfelle det kunne være noe der. De hun hadde fått svar på var normale. Gjenstår noen. Fikk en time i slutten av august. Hvis jeg ikke er gravid da, skal hun henvise meg videre til utredning. Har to sjanser da, så jeg håper på at vi klarer det før. Mannen er også med på det. Selv om det er best at han ikke nødvendigvis vet akkurat når det kan passe ;-) Dere må ha lykke til. Kos dere masse i ferien. Og du - alle gode ting er vel tre, ikke sant ? Nå har vi mistet to ganger, neste gang MÅ det bli full klaff :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140343554
Luddes mamma Skrevet 13. juli 2009 #10 Del Skrevet 13. juli 2009 Kjære deg. Så utrolig trist å høre. Det så jo så positivt ut! Ser dette skjedde for noen uker siden nå. Håper du har det litt bedre, og at du kan nyte litt av sommeren. Det er så grusomt å få sjokkbeskjeden om at det ikke er liv. Jeg har begynt å kjenne igjen ansiktsutrykkene på legene nå de desperat forsøker å finne noe positivt på UL undersøkelsen. Mistet for 4 gang (SA) på torsdag, og da legen begynte å stryke med på leggen (satt i gyn.stolen) forstod jeg at det ikke var noe håp. Jeg har også ett barn (3,5 år) og begynner å tro at han var mer unntaket enn regelen. Sender deg en diger trøsteklem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140371160
cilles Skrevet 16. september 2009 #11 Del Skrevet 16. september 2009 Hvordan går det med deg tobarnsmamma neste år ? Her går det mye opp og ned. Var veldig deppa i juli, da vi skulle fått den lille som vi mistet i uke 16. Har vært på ferie i august, om merker at det var deilig å komme seg vekk litt og få tankene på noe annet. Har ikke blitt gravid de siste to mnd, selv om vi har prøvd veldig.. Men har imidlertid fått invilget utredning for habituell abort, og syns det er flott. Var og tok noen blodprøver denne uka, og skal ta noen nye neste uke, så får vi se om de kan gi noen svar. Håper det står bra til, og at dere klarer å lykkes med å gå det til. Hadde vært supert om vi kunne klare begge to å bli tobarnsmødre neste år ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140676177
Tobarnsmamma!!! Skrevet 21. september 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 21. september 2009 Hei på deg. Så hyggelig at du spør! Jeg kikker innom her, men skriver lite. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Var mye deppa i sommer, men dog ikke så ille som etter seinaborten i fjor. Jeg valgte på en måte å ikke gå helt inn i det, også, og har latt kroppen seile sin egen sjø. Det har vært godt. Var også på ferie i august, det hjelp bra. Tok faktisk en pause fra hele prøvinga også. Det var mannen som ville det, men jeg tror det var godt for meg også - jeg skjønner de som sier at det kan være bra for psyken, selv om man gjerne vil bli gravid. Har tilbakelagt en prøveperiode nå, og venter mensen i slutten av denne uka. Tror nok den kommer, kan ikke tenke meg at jeg er gravid. Er faktisk neste redd for å være det, merker at det vil bli knalltøft når/hvis jeg blir det. Vi får se. Jeg har ikke vært hos noen lege, men begynte med akupunktur igjen etter sommerferien. Er imidlertid fornøyd med at kroppen kom seg raskt i rute uten noen hjelp, det er da noe. Går og vurderer om jeg skal søke legehjelp, eventuelt for å få hormonbehandling. Orker ikke tanken på å miste en gang til, og vil gjøre alt jeg kan for å prøve å unngå det. Men det forferdelige er jo at det aller viktigste, selve matchen, kan ingen gjøre noe med.. Var på barselvisitt hos noen venner i går. Var spent på hvordan det ville gå, men det gikk fint - den lille var så søt! Jeg merket at jeg jo MÅ holde på med dette en stund til, jeg MÅ forJsette å prøve å få en liten baby. På en måte godt å bli minnet på det, innimellom tenker jeg at det beste ville være å gi opp nå. Men jeg kan jo ikke det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140701079
cilles Skrevet 30. september 2009 #13 Del Skrevet 30. september 2009 Hei Nei, du må ikke gi opp ! I alle fall ikke hvis du sitter med et ønske om søsken til jenta di. Klart det er skummelt. Merker selv at jeg veldig, veldig gjerne skulle vært gravid nå. Men samtidig så er det en bitteliten følelse av lettelse når jeg får mensen også. Så slipper jeg de bekymringene liksom.. Tror nok jeg kommer til å være veldig engstelig neste gang. Jeg har fått innvilget utredning for habituell abort nå. Har vært på Ullevål og tatt blodprøver og kromosomprøver, men har ikke fått noen resultater eller time ennå. Jeg ble veldig glad for dette, siden det er et krav om tre påfølgende aborter for å ha diagnosen habituell abort. Jeg har hatt tre aborter, men bare to på rad. Spennende å se om de finner noen grunn til abortene. Vi prøver også. Er tredje pp denne mnd. Skulle hatt mensen på mandag, men venter fortsatt. Gikk fire dager over sist, og en uke over gangen før, så tror nok ikke på at jeg kan være gravid enda.. Hvordan gikk det med deg da ? Kom mensen ? Masse lykke til :-) Skal se det går bedre når vi først blir gravide. Så får vi bare "lide" oss mellom gjennom noen nervepirrende første uker.. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140744019
Tobarnsmamma!!! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei på deg. Nore nytt fra din kant? Ikke særlig positivt her, dessverre. Fikk ikke mensen til tiden, har faktisk ennå ikke fått den, men tester negativt. Har testet to ganger, siste gang i dag, men ikke antydning til positivt utslag. Så da er det ikke håp, og jeg lurer bare på hvorfor mensen ikke kommer. Jeg som var så fornøyd med at kroppen kom seg så fort i rute etter MAen i sommer, og så kommer dette nå. Er temmelig motløs akkurat nå, og med det kommer alle de vonde tankene om det som har skjedd og angeren på hvorfor vi ikke begynte å prøve på nummer to før. Dette er ikke for pyser. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140774315
cilles Skrevet 7. oktober 2009 #15 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei igjen Har ikke fått mensen enda jeg heller.. Skulle hatt den mandag i forrige uke. Testet på mandag, men da var det negativt. Føler meg litt gravid, men kan være ren ønsketenkning :-) Jeg skal ta en ny test i morgen. Jeg har så sein eggløsning, så det gir ikke utslag før det har gått i alle fall en uke siden jeg skulle hatt mensen, og testen på mandag var en sånn billig-test. Håper at det samme kan være tilfelle hos deg :-) Jeg skjønner godt at du syns det er leit at dere ikke begynte å prøve før på nr. 2. Jeg var så klar for å begynne på en til da sønnen vår var rundt året, men mannen min var dessverre ikke klar før han var 3.. Men da skulle han til gjengjeld gjerne hatt en baby der :-) Samtidig går tiden og vi blir jo ikke akkurat yngre etter hvert som årene går. Lykke til :-) Vi bare MÅ klare å bli tobarnsmammaer neste år :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140774900
Tobarnsmamma!!! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 7. oktober 2009 Merkelig med mensen. Jeg tror jeg vet når jeg hadde EL denne måneden, går til akupunktur og hun kjenner det på pulsen. Men kanskje kan den likevel ha vært seinere, eller kanskje ikke vært i det hele tatt? Før jeg ble gravid før MA-en målte jeg temperaturen hver morgen, men har ikke begynt med det etterpå. Men kanskje jeg må begynne igjen, da så jeg i hvert fall tydelig at og når jeg hadde EL. Men det er sånt et mas, så jeg hadde håpet å få slippe. Hvor gammel er gutten din? Det høres som vi har en temmelig lik situasjon. Vi får tenke at vi gjør dette for de barna vi allerede har, for at de skal få søsken - ikke først og fremst for oss selv. Jeg synes det blir lettere da. På egne vegne er jeg av og til på nippet til å gi opp. Merker at jeg klarer å slippe fokuset på dette oftere enn før, er mer genuint opptatt av andre ting, og tenker at vi kan jo fortsette sånn. Jenta begynner å bli stor og dermed blir det mer rom for interesser og aktiviteter jeg var opptatt av før hun ble født. Leve et liv med et stort barn og mer tid til seg selv igjen? Men på dager som i dag kommer det tilbake for fullt, og jeg sitter her og leser på BIM i stedet for å jobbe. Jeg VIL jo ha flere barn! Vi får prøve å holde hverandre oppe. Vi MÅ klare å bli tobarnsmammaer! Blir litt provosert når jeg leser om folk som skal ha både nummer 3, 4, 5 og 6! Men heldigvis, du og jeg er jo heldige som har barn i det hele tatt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140775249
cilles Skrevet 7. oktober 2009 #17 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei Jeg bruker eggløsningstester for å være helt sikker på når det kan passe.. Syns det er så greit. Men jeg kjenner det også på kroppen. Har ikke opplevd å ikke ha eggløsning, men som sagt så kommer den veldig sent i syklusen, cirka rundt dag 20-21. Gutten min ble 4 år i mai. Er jenta di på samme alder ? Jeg syns også det hjelper å tenke at vi vil ha søsken til han. Tror faktisk at om vi ikke klarer å få til et søsken, så skulle vi gjerne fått adoptere. Mannen min har to adopterte søsken. Klart det blir vanskeligere å se for seg et liv med baby igjen nå som det har gått så lang tid. Merkelig så fort en glemmer nattevåk.. Men blir nok helt fantastisk om vi kommer dit igjen. Det er rart med det. I min vennegjeng har barna enten kommet som perler på en snor eller så har det vært mye styr slik som med oss. Mange har måttet vente lengre enn oss på nr. 2, flere har brukt prøverør. Jeg tenker også at tross alt så har vi den skjønne gutten vår. Det er jo alfa og omega. Uten han hadde nok abortene vært mye, mye vondere å bære.. Og da vet vi jo også at vi har klart det før, så det er lettere å håpe på en til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140775781
cilles Skrevet 19. oktober 2009 #18 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan står det til med deg tobarnsmamma neste år ? Håper at du ikke har fått mensen og at det er en ny spire på vei, eller at det skjer snart :-) Jeg er gravid. Var på Ullevål i dag for oppfølging habituell abort, og det viste et foster med hjerteaktivitet. Jeg er 7 uker etter menstermin men UL viste at det skulle tilsi 6 uker, og det kan nok stemme. Håper inderlig at denne sitter, har gått inn i den uken nå hvor jeg har mista to ganger før.. Nervepirrende dager fremover. Jeg krysser fingre for at det går bra. Håper veldig at det ordner seg for deg. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140837184
Tobarnsmamma!!! Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei. Og gratulerer med graviditeten! Hold meg oppdatert om hvordan det går, jeg krysser fingre. Jeg er ikke gravid. Mensen var veldig sein, men bare negative tester. Akupunktøren jeg går hos mente at det kanskje hadde skjedd en befruktning som ikke hadde festa seg, og det kan jo være, for jeg kjente meg faktisk veldig gravid. Men jeg var også hos en gynekolog som var optimistisk og ga med Pergotime - kan eventuelt gå videre med en mer omfattende hormonkur om litt. Så nå har jeg spist Pergotime i fem dager som så mange andre her inne. Håper at det kan gjøre at kroppen min finner et egg som er liv laga løpet ut. Er på dag 10 nå, så vi får vel begynne å prøve...Er delt i forhold til det, vil jo, men gruer meg også. Men jeg skal trå til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140848515
cilles Skrevet 21. oktober 2009 #20 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei igjen Du må bare trå til altså ;-) Veit det er skummelt, men det må bare til skal det bli bra resultat til slutt. Syns det er veldig nervepirrende dager. Denne uka her har jeg mista to ganger før.. Så du kan tro jeg løper ofte på do og sjekker :-) Så fint at du fikk Pergotime. Håper det vil gi bra resultater. Og flott at du har gått til en gynekolog og fått hjelp. Jeg fikk faktisk vite at jeg har noen blodverdier som er utenfor normalområdet, så jeg skal ta Albyl-e en stund fremover for å muligens bedre blodgjennomstrømmingen i livmoren. Håper at dette vil gjøre susen, og at det kan ha vært det som har vært problemet da jeg har mista. Krysser fingre for deg :-) Vil så gjerne at vi skal klare dette begge to. Håper du holder meg oppdatert. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140850307
Tobarnsmamma!!! Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei igjen. Hvordan går det med deg? Jeg er spent, og håper inderlig du har kommet vel igjennom "skjebneuka" di. Hold meg oppdatert! Jeg har passert EL og innsatsen er gjort, så får vi se om et par uker. Håper og håper ikke (men håper selvfølgelig mest). Nå er det i hvert fall lite jeg kan gjøre, men satser alt jeg kan på å ha det bra de neste ukene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140878755
cilles Skrevet 28. oktober 2009 #22 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Det går fortsatt bra.. Nesten litt skummelt å si det. Er trøtt og kvalm, sover halve dagen. Står bare opp og leverer i barnehagen og så er det rett i senga faktisk. Håper å bli bedre snart. Samtidig føler jeg at jeg lever i en slags boble også, vil helst bare gå i dvale og våkne når jeg er 20 uker på vei.. Men altså - kjempeglad for å ha kommet meg gjennom forrige uke. Veldig nervepirrende nesten hele tiden. Har ikke sagt det til så mange heller. Et par venninner vet. Og så en del på nettet da selvfølgelig ;-) Kommer til å vente lenge denne gangen. Krysser fingre for dere og håper på positivt resultat om et par uker :-) Sender massevis av babystøv din vei. Hold meg oppdatert da ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-140887218
Tobarnsmamma!!! Skrevet 22. november 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 22. november 2009 Hei. Hvordan går det med deg? Fortsatt bra? Håper inderlig det! Her er det intet nytt. Pergoen ble det bare rot av (hadde egentlig ikke ventet noe annet), fikk mensen altfor tidlig, og da kan jo ikke noe feste seg. Så denne måneden har jeg ikke tatt noe bortsett fra akupunktur. Får se om det funker, men har ikke den største troen. Får se om en drøy uke. Kjører kanskje i gang mer heavy hormonkurer hvis det ikke blir noe nåe. Tida løper jo. Både håper og ikke håper at jeg blir gravid snart - vil selvsagt gjerne lykkes, men har liten lyst på alle bekymringene, testene og den mulige nedturen nå, når jeg egentlig har det ganske bra i livet. Men jeg kan jo ikke bare la være å prøve og så se tilbake om to år og vite at jeg ikke prøvde..Og jenta mi som ønsker seg et småsøsken og alt. Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140308105-s%C3%A5-gikk-det-galt-igjen/#findComment-141026018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå