heleneogde2gutta Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Hei, føler meg utsatt for for lite drikke nå som jeg fullammer en stoooooor gutt på 3 mnder. Men hvor mye drikker dere? jeg summerer ofte opp om kvelden for å se om det har noen sammenheng med dagsformen, jeg drikker mellom 1600 (INKL. kaffe-ALT for lite) - til 2200ml, som jeg egentlig synes det bør være....
SiMaMi Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jeg drikker altfor ALTFOR lite! 1/2 L flaske med vann, 2 kopper kaffe og kansje et glass brus. Kansje det er derfor jeg ikke klarer og pumpe ut mer en 20ml??
septemberpiken Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg drikker masse jeg... mye til vanlig og ennå mer nå. Det blir nok i hvert fall 3-4 liter om dagen når alt regnes med, ville jeg tro. Dessverre har vi ikke så godt vann her, så det blir nok mindre rent vann enn det burde være, da...
heleneogde2gutta Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 Nemi-Freak: jeg klarte heller ikke pumpe særlig før.Men det hjelper å lese avisa, se tv el for å koble helt ut. Eller pumpe mens man ammer på andre puppen. funker for meg i allefall. Skjønner ikke hvordan du overlever på så lite drikke uten å bli dårlig.... og ja, eeyore, målet er å drikke like mye som deg, men hvordan få det til...det er en annen sak...
PrøvLykken Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Nå i varmen drikker jeg sikker 4-5 liter pr dag. Er tørst hele tiden, og dessuten redd for at snuppa ikke skal få nok i tropevarmen, so det går lett ned. Drikker mest vann, men også kaffe, alkoholfritt øl, værterøl,ammete, jus og saft
Svale <3 Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Har ikke helt oversikten jeg.. Har aldri vært flink til å drikke mye, men prøver å skjerpe meg nå. På en god dag blir det opptil 2,5 liter kanskje. Her går det bare i vann og saft innimellom. Er veldig glad i brus/farris, men prøver å holde meg unna kullsyre..
MrsMilla Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Tips: Jeg har et glass ved vasken på badet, og hver gang jeg er innom badet tar jeg et glass vann automatisk, to om jeg er på do. funker som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå