pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 er åpning av livmorhalsen og at den er myk et tegn på at d nermer seg? jeg er i uke 35 å fant ut idag,at der er åpning på ca 2cm å den er myk..skal jeg ringe føden?
småeinsteins Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Man kan ha modnet livmorhals og åpning ganske lenge før fødselen faktisk setter i gang. Ville tatt det opp med jordmor/fastlegen - ring for sjekking!
pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 ja,har hørt d..håper d gjelder meg..men min mor fikk meg i uke 37 å lillesøstern min i uke 35,så er ganske nervøs da.. tror jeg skal ringe de,er jo bedre me en gang for mye enn en gang for lite:)
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Hva sa JM da når hun undersøkte deg? Ellers er ikke dette noe å ringe til føden for nei, du kan gå rundt med 2 cm åpning i mange uker...
pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2009 var på undersøkelse i uke 30 pga kynnere,men den var lukket å min 3,5cm lukket.. etter d har ingen undersøkelse vært gjort,men de siste dagene har jeg vært uvel og urolig å idag gikk slimproppen(tror jeg) å d var åpning og mykt..har også en del kynnere utover dagen..(noen vonde)
småeinsteins Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Med de ekstra opplysningene (vonde kynnere og slimproppen gått) ville jeg definitivt ringt legen/jordmor for sjekk! Kan godt være at noe er på gang, spesielt siden flere i din nære familie har født tidlig.
pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2009 jeg ringte de nå,fortalte at jeg har vært uvel de siste dagene+hatt vonde kynnere og vært urolig,å at idag kom d en liten klump me slim (unnskyld detalj) å at der er åpning,så nå får jeg komme på undersøkelse,er ganske lettet men samtidig nervøs da jeg vet at kvinnene i nær fam har fått tidlig.. takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå