Gå til innhold

Michael Jackson var IKKE pedofil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym 18:08 haha den var bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hav var IKKE pedofil !!

han var en mann som aldri fikk være barn, som voksen prøvde han å ta igjen sin tapte barndom. Noe som selvføgelig ikke er mulig.

Jeg synes vi heller skal legge dette ved minne, at vi må aldri ta fra barn barndommen. Enten det er å gjøre dem til superstjerner, eller stenge de fra omverdnen..

Skrevet

Ja, for da blir de pedofile, tenk! ;)

Skrevet

Jag har heller inte fått vara barn, men jag har då aldrig antastat eller tänkt tanken på barn ur det sexuella planet. Jag har heller aldrig lekt med småbarn bara för att jag inte fick vara barn... hehe löjlig anledning. Det är ju som att säga att det Hitler gjorde är okey, bara för att han hade en jävlig barndom...

Skrevet

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor ikke folk kan skille mellom folk som artist/kunstner/politiker eller hva det skal være og folk som person. Hamsun var nazist, men bøkene hans er like gode av den grunn, f. eks. Skjønner ikke behovet for å glorifisere mennesker så inni granskauen. Det blir litt som å tro på julenissen, ja... Og folk må bare tro på julenissen, for min del, men bare ikke begynn å sutre så j**** bare fordi det er noen som mener han ikke gjør det. La nå denne saken ligge nå: De som mener han ikke var pedofil, må bare holde det for seg selv om man ikke vil høre andres mening.

Skrevet

Michael Jackson skal ikke kremeres. Han bestod av 90% plast og skal støpes om til legoklosser, slik at barn fremdeles kan leke med han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...